Την προετοιμασία της νέας της καμπάνιας στο Ηνωμένο Βασίλειο, που έχει ως στόχο να αποσπάσει τους πελάτες της μεσαίας τάξης από την Waitrose, μέσω της προώθησης εκλεκτών ετικετών κρασιού, ξεκίνησε από τις αρχές Ιουλίου η εκπτωτική αλυδίδα Lidl. Μετά την αντίστοιχη καμπάνια του περασμένου φθινοπώρου, η Lidl παρουσιάζει 40 premium κρασιά.

Η περσινή Wine Cellar καμπάνια, υλοποιήθηκε με στόχο να συστηθεί η εταιρεία στους πελάτες της ως ένας λιανέμπορος που θα μπορούσε να διαθέτει κρασί υψηλής αξίας. Με την επανάληψη αυτής της πρωτοβουλίας φέτος, όπως δηλώνουν τα αρμόδια στελέχη της στον βρετανικό τύπο, στόχος είναι να ταυτιστεί η αλυσίδα στο μυαλό των καταναλωτών ως ένας προορισμός για την αγορά κρασιών υψηλής ποιότητας.

Οι πωλήσεις κρασιού, από τη στιγμή της υλοποίησης της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας, σημείωσαν αύξηση διψήφιου ποσοστού, με 38% αύξηση σε ετήσια βάση. Η πρόβλεψη για τη φετινή καμπάνια είναι ακόμη πιο αισιόδοξη.Εν τω μεταξύ, τα στοιχεία της Kantar Worldpanel έδειχναν στις αρχές του Ιουλίου πως οι δύο discounters, Aldi και Lidl, εξακολουθούν να παίρνουν μερίδια από τα κλασικά σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Lidl αύξησε τις πωλήσεις της, στο τρίμηνο έως την 21η Ιουνίου κατά 9,1% και η Aldi κατά 15,4%, ενώ αυξήθηκαν και τα μερίδιά τους στην αγορά της οργανωμένης λιανικής κατά 3,9% και 5,5% αντίστοιχα.