Τη νέα της στρατηγική για το brand του Lipton, παρουσίασε η PepsiCo Hellas, μέσα από το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας της για το Lipton Ice Tea Sparkling.

«Το φαγητό έχει καλύτερη γεύση με Lipton» αποτελεί το κεντρικό μήνυμα, αναδεικνύοντας μία νέα γευστική συνήθεια για το κοινό: το συνδυασμό του φαγητού με το Lipton Ice Tea Sparkling.
Για την επικοινωνία και την προβολή αυτού του νέου μηνύματος στην Ελλάδα, η PepsiCo Hellas συνεργάστηκε με δύο από τους δημοφιλέστερους Έλληνες σεφ, τον Σωτήρη Κοντιζά και τον Πάνο Ιωαννίδη, δημιουργώντας δύο ταινίες για το νέο δροσιστικό αναψυκτικό που, με το ελαφρύ του ανθρακικό, απογειώνει με φρεσκάδα και αρώματα την απόλαυση σε κάθε γεύμα.

Μέσα από τις ιστορίες με τίτλους «Μερακλήδες» και «Δεν είναι πλακίτσα», οι δύο σεφ παραγγέλνουν τα αγαπημένα τους street food γεύματα σε μία υπαίθρια καντίνα και τα συνδυάζουν με Lipton Ice Tea Sparkling.

Αναφορικά, την υλοποίηση της καμπάνιας υπογράφει η Cambo, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Bright Shoe και σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα. Η νέα επικοινωνία πραγματοποιείται σε τηλεόραση και σε όλα τα ψηφιακά μέσα, ενώ έχει πλαισιωθεί εικαστικά και με παρουσία στο metro, αλλά και σε στάσεις λεωφορείων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter