Η Μασούτης ξεκίνησε τη νέα διαφημιστική της καμπάνια φέτος, με δύο μηνύματα. Το πρώτο απηχεί την κεντρική πολιτική μάρκετινγκ της εταιρείας για το 2012, με το σλόγκαν «Μασούτης, οικονομικά & ελληνικά, για τον καθένα μας!».

Το τηλεοπτικό μήνυμα αποτελείται από πέντε διαφορετικά σποτ, που παρουσιάζουν καθημερινούς ανθρώπους-χαρακτήρες κάθε ηλικίας, οι οποίοι σε απλό λευκό φόντο και με αυθόρμητο τρόπο εκφράζουν την άποψή τους για τη Μασούτης, κλείνοντας με το σλόγκαν της καμπάνιας. Η καμπάνια εξελίσσεται τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά και σε έντυπα.

Το δεύτερο μήνυμα αφορά σε εβδομαδιαίες προϊοντικές προσφορές της αλυσίδας κι έχει ως κεντρικό μήνυμα το σλόγκαν «Ο επιμένων οικονομικά». Κι αυτό επίσης προβάλλεται τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά, μέσω εφημερίδων και φυλλαδίων προσφορών της εταιρείας.

Η καμπάνια στις δύο εκδοχές της εμπνέει αισιοδοξία, υπενθυμίζοντας την ελληνικότητα της εταιρείας, τις οικονομικές τιμές της και τη συμβολή της στην ανάπτυξη της χώρας, καθώς προσφέρει πάνω από 5.700 θέσεις εργασίας και υλοποιεί συνεχείς επενδύσεις σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα, διαθέτοντας δίκτυο 235 καταστημάτων.