Στον αέρα είναι η νέα τηλεοπτική και digital καμπάνια της Condito The Green Line, η οποία στηρίζεται σε μια βασική αξία της μάρκας:

Η γεύση δεν κάνει διακρίσεις. Εξάλλου, σε αυτή την αξία στηρίχθηκε το 2020 το επαναλανσάρισμα της πρώτης μαγιονέζας χωρίς αυγό στην Ελλάδα από την Condito και αποτέλεσε την αρχή για τα την εξέλιξη της σειράς προϊόντων Condito The Green Line που προβάλλονται στην τηλεοπτική ταινία: vegan mayo sauces, vegan σαλάτες και φυτικά υποκατάστατα τυριού.

Η καμπάνια καταρρίπτει τη στερεοτυπική αντίληψη ότι τα vegan προϊόντα είναι μόνο για αυτούς που νηστεύουν ή είναι vegan. Η εταιρεία πίσω από την παραγωγή: Norrogroup. Τα προϊόντα της σειράς δεν περιέχουν ζωικά παράγωγα, γλουτένη και συντηρητικά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter