Με μια νέα, σύγχρονη εταιρική ταυτότητα, αλλά και αισθητική αναβάθμιση των καταστημάτων τους απαντούν στην οικονομική κρίση τα σούπερ μάρκετ atlantic κάνοντας πράξη την στρατηγική φιλοσοφία της εταιρείας για δυναμική επενδυτική πολιτική, που θα δώσει ώθηση στην αγορά προσελκύοντας τους καταναλωτές.

Η στρατηγική αυτή επιλογή συνάδει με την πεποίθηση ότι σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι απαραίτητο η επιχείρηση να απευθυνθεί με πιο άμεσο και φιλικό τρόπο στους καταναλωτές και να ισχυροποιήσει την σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια.

Ο νέος λογότυπος των σούπερ μάρκετ atlantic αποτελείται από: α) νέα χρώματα (γαλάζιο και πράσινο που συμβολίζουν το καθαρό, φιλικό περιβάλλον των καταστημάτων και την ποιότητα των προϊόντων που διαθέτουν), β) νέα γραφή (το όνομα της εταιρείας γράφεται με λατινικούς χαρακτήρες), γ) νέο σύμβολο (το νέο «σήμα κατατεθέν» της atlantic είναι η μεγάλη χαμογελαστή καρδιά).

Τον σχεδιασμό της νέας, σύγχρονης εταιρικής ταυτότητας των καταστημάτων atlantic επιμελήθηκε η *αία relate, η οποία και δημιούργησε το νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Τα καλύτερα με την καρδιά μας!». Το νέο motto συνοψίζει με τον πιο περιεκτικό τρόπο τη δέσμευση της εταιρείας η οικονομική ανάπτυξή της να συμβαδίζει πάντοτε με την ποιοτική της ανάπτυξη σε επίπεδο προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών, έτσι ώστε να ανταποδίδει με τον καλύτερο τρόπο την επιλογή των πελατών που την τιμούν καθημερινά με την εμπιστοσύνη τους.

Η νέα εταιρική ταυτότητα της atlantic προσαρμόστηκε στον σχεδιασμό της σήμανσης των εσωτερικών και εξωτερικών προσόψεων των καταστημάτων, στις στολές του προσωπικού, στα υλικά συσκευασίας αλλά και στα οχήματά τους. Ήδη η εφαρμογή του καινούργιου λογοτύπου πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα της Βάρκιζας (Λ. Ποσειδώνος 10) και επεκτείνεται σταδιακά σε όλα τα καταστήματα.

Η *αία relate ως strategic partner του ομίλου atlantic σχεδίασε και τη νέα στρατηγική επικοινωνίας με ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας. Η *αία relate διοργάνωσε press happening promo αποστέλλοντας ειδικά σχεδιασμένο press kit με τον καινούργιο λογότυπο της atlantic μέσα σε οικολογικές πάνινες τσάντες γεμάτες εκπλήξεις.