Από την 1η Ιουλίου 2023 μετρά σε live χρόνο μέσω συνδεδεμένου συστήματος scanning data πωλήσεων από τις αποδείξεις των σούπερ μάρκετ Lidl η Circana. Συνεπώς, στα τέλη Ιουλίου η Circana θα είναι σε θέση να στείλει τον πρώτο ολοκληρωμένο μήνα με τα πλήρη στοιχεία της νέας διευρυμένης βάσης του οργανωμένου λιαμεμπορίου, με τη συμπερίληψη της Lidl Ελλάς, κάτι που κάνει ήδη και η NielsenIQ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, οι προμηθευτές σούπερ μάρκετ που αποτελούν πελάτες της Circana έχουν ήδη λάβει ενημέρωση στα τέλη Ιουνίου για τη διεύρυνση της βάσης στοιχείων, με την προσθήκη της Lidl. Η προσθήκη έγινε, άλλωστε, στα πλαίσια κεντρικής συμφωνίας της Schwarz Group με τις εταιρείες μετρήσεων Circana και NielsenIQ και αφορά όλες τις κατηγορίες σούπερ μάρκετ: Ξηρό φορτίο, προϊόντα ψυγείου, κατεψυγμένα, μαναβική, μαζί και με όγκους και συνολική αξία πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας. Η Ελλάδα, μαζί με την Ιταλία και άλλες χώρες, βρίσκονται ανάμεσα στις επιλέξιμες χώρες αυτής της κεντρικής συμφωνίας.

Στο πρώτο εξάμηνο ολοκληρώθηκε η διασύνδεση των συστημάτων για τη διεύρυνση της βάσης δεδομένων από σούπερ μάρκετ
Η Circana χρησιμοποίησε το πρώτο εξάμηνο του 2023 για να πραγματοποιήσει την τεχνική σύγκλιση και διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα της Lidl, ώστε τα δεδομένα που λαμβάνει να αφορούν πραγματικά στοιχεία πωλήσεων από πλειοψηφικό αριθμό καταστημάτων Lidl, ίδιου μεγέθους με τα διαθέσιμα δεδομένα και καταστήματα και των υπόλοιπων αλυσίδων σούπερ μάρκετ που υπόκεινται στις σχετικές μετρήσεις.

Η παγκόσμια συμφωνία με τις αντίστοιχες διεθνείς διευθύνσεις της Circana και της NielsenIQ εξασφαλίζει ότι και για την Ελλάδα Circana και NielsenIQ θα έχουν πρόσβαση στα ίδια ακριβώς στοιχεία πωλήσεων.

Αυτή η συμφωνία αποτελεί μια θέληση και της ίδιας της Lidl και αποτελεί σημείο καμπής στον τομέα των μετρήσεων στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο, καθώς αλλάζει το σύνολο των σούπερ μάρκετ. Θα έλεγε κανείς ότι η παγκόσμια συμφωνία, συμπεριλαμβάνοντας και την Ελλάδα, δείχνει ότι η γερμανική αλυσίδα και αντίστοιχα, ο όμιλος Schwarz συμπεριλαμβάνουν τη χώρα μας στις επιχειρησιακές προτεραιότητές τους. Τούτο θα μπορούσε κάλλιστα να εκληφθεί ως το δεύτερο βήμα περαιτέρω συνεννόησης της Lidl με την υπόλοιπη ελληνική αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου, μετά και την προσχώρηση στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ) στα τέλη του φετινού Μαΐου.

Η Circana Ελλάδος έχει ενημερώσει τους πελάτες της ότι θα προχωρήσει σε αναδρομικές εκθέσεις δεδομένων για το πρώτο εξάμηνο του 2023, αλλά και για τα πλήρη δωδεκάμηνα των ετών 2020, 2021 και 2022 με αναδρομικές εκθέσεις μήνα με μήνα, ώστε να δώσει την πλήρη εικόνα των τελευταίων 3,5 ετών στη διευρυμένη πια βάση δεδομένων πωλήσεων σούπερ μάρκετ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter