Νέα εμπορική ομάδα έχει συστήσει η Cafetex, για να καλύψει τις ανάγκες συνεργειών και προώθησης προϊόντων. Sales and Brand Director ανέλαβε ο Κυριάκος Λεούσης. Πρόκειται για έμπειρο στέλεχος, το οποίο προέρχεται από την Κρι Κρι, όπου κατείχε τη θέση του Trade Marketing and Sales Operations Manager για 7,5 χρόνια. Νωρίτερα είχε εργαστεί για επίσης 7,5 χρόνια στην Coca-Cola Τρία Έψιλον και εκτός τροφίμου, στην Japan Tobacco International (JTI), για 3,5 έτη.

Επιπλέον, νέα Marketing Director της Cafetex είναι η Έλενα Φασούλα, η οποία αναμένεται να επωμιστεί και το καθήκον της επικοινωνίας. Προέρχεται από τη Free Now. Τέλος, ο Δημήτρης Νεστορίδης ανέλαβε Key Account Manager για τον κλάδο των ξενοδοχείων, ως έμπειρο στέλεχος προερχόμενο από την Παπουτσάνης, όπου είχε τις ίδιες αρμοδιότητες για τρία έτη. Έχει εργαστεί επίσης και στην Coca-Cola Τρία Έψιλον για οκτώ χρόνια. Ο κ. Νεστορίδης πρόκειται να αναπτύξει το βραχίονα των επαγγελματικών coffee bags και των λοιπών προϊόντων που προορίζονται για τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Στο Amazon UK τα προϊόντα Coffeeway
Η Cafetex κινείται δραστήρια ως προς την ανάπτυξη διεθνών καναλιών ψηφιακών πωλήσεων. Όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter, στα τέλη Ιουνίου θα έχει ανέβει online το πλήρες κωδικολόγιο προϊόντων Coffeeway που αφορά το Ηνωμένο Βασίλειο, για απευθείας πώληση από την ιστοσελίδα της Amazon UK. Η φιλοδοξία είναι να επεκταθεί και σε αρκετές χώρες του εξωτερικού ακόμα, με απευθείας πωλήσεις μέσω του δικτύου της Amazon παγκοσμίως. Από την Cafetex, μετά τον Απόστολο Γεωργακόπουλο, αποχώρησε και ο Απόστολος Μπαλατσός.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter