Ενεργά πλέον μπαίνει στην τροχιά των εξαγωγών το brand Healthy Bites της Natprod IKE, κάνοντας την πρώτη εμφάνισή του με διάθεση εξωστρέφειας στην έκθεση βιολογικών τροφίμων και ποτών Eco Living Scandinavia & the Nordic Organic Food Fair 2023, στο Μάλμε της Σουηδίας. «Οι σκανδιναβικές χώρες είναι μια αγορά η οποία μας ενδιαφέρει αρκετά λόγω καιρού και κλίματος για να εξάγουμε τις σοκολάτες μας, διότι είναι ένα προϊόν το οποίο ευδοκιμεί στις χαμηλές θερμοκρασίες, σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών μειώνεται η κατανάλωση αλλά και η παραγωγή» ανέφερε στο FOODReporter η Ελευθερία Γαλιατσάτου, export manager στη Natprod ΙΚΕ.
Πρεσβεύοντας τη νόστιμη αλλά και υγιεινή σοκολάτα, η εταιρεία θέλει να προβάλλει περισσότερο στην αγορά της Σουηδίας μέσα από την παρουσία της στη διεθνή έκθεση, την καινοτόμα vegan σοκολάτα που διαθέτει στο κωδικολόγιο της, η οποία είναι χωρίς γλουτένη, ενώ δεν περιέχει λακτόζη και αλλεργιογόνα. «Η συγκεκριμένη σοκολάτα παρασκευάζεται σε δικό της εργαστήρι με όλες τις πιστοποιήσεις ISO και είναι 100% φυτική και χειροποίητη» υπογράμμισε η κυρία Γαλιατσάτου. Μεταξύ άλλων, η Natprod ΙΚΕ παρουσίασε στο Μάλμε, από το brand της Healthy Bites, τη σοκολάτα γάλακτος και τη σοκολάτα υγείας, οι οποίες είναι sugar – free και gluten – free, με γλυκαντικό τη στέβια, οι οποίες περιέχουν πρωτόγαλα και λυκοπένιο. Η εταιρεία, παρουσίασε, επίσης: την πάστα κακάο 100%, την πάστα κακάο (99,5%) με προβιοτικά (0,5%) χωρίς γλουτένη και χωρίς σάκχαρα, τη λευκή σοκολάτα με καραμέλα και σταγόνες καφέ, η οποία, επίσης, περιέχει προβιοτικά. «Όλες οι σοκολάτες μας διαθέτουν πιστοποίηση ΕΟΦ, κάτι το οποίο θεωρούμε πολύ σημαντικό, ενώ επιπλέον, κάθε μήνα συμβάλλουμε στον οργανισμό We4all (μη κερδοσκοπική περιβαλλοντική και ανθρωπιστική οργάνωση), δίνοντας ένα μέρος των πωλήσεων μας εκεί» επεσήμανε η Ελευθερία Γαλιατσάτου.
Αναμένει διπλάσιο όγκο πωλήσεων
Η ίδια αναφέρει ότι οι πωλήσεις από το brand Healthy Bites έχουν ανοδική πορεία, καθώς το 2022 πωλήθηκαν περίπου 10.000 κομμάτια. «Αν σκεφτούμε ότι πέρσι ξεκινήσαμε το εν λόγω εγχείρημα με τις σοκολάτες, πήγε πολύ καλά, και για φέτος, έχουμε προοπτική να αγγίξουμε το διπλάσιο αριθμό όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα». Τα προϊόντα σοκολάτας της εταιρείας είναι διαθέσιμα στο ελληνικό κοινό μέσα από την τοποθέτησή τους σε ντελικατέσεν, κάβες, καταστήματα ξηρών καρπών και βιολογικά καταστήματα.
Ενδιαφέρον για τοποθέτηση στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Η εταιρεία δείχνει ενδιαφέρον και προσβλέπει μελλοντικά την τοποθέτηση των σοκολατών της σε ράφια του οργανωμένου λιανεμπορίου, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter η κυρία Γαλιατσάτου. «Πάντα εξελισσόμαστε, λανσάρουμε διαρκώς νέους κωδικούς» ανέφερε η ίδια, σχολιάζοντας ότι την ίδια πορεία θα συνεχίσει και το 2024.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter