Με μια αισιόδοξη και χιουμοριστική ματιά μας προτείνει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα η μπίρα Mythos, μέσω της νέας της ταινίας που προβάλλεται στους τηλεοπτικούς δέκτες.

Το τηλεοπτικό σποτ της γνωστής μπίρας «αναδεικνύει τις καλές πλευρές της καθημερινότητάς μας, αλλά και τη σημασία της θετικής σκέψης ως τρόπου ζωής, στη “δύσκολη” εποχή που ζούμε», όπως δηλώνει η εταιρεία.

«Η νέα ταινία, σκηνοθετημένη από τον υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, Γιώργο Λάνθιμο, μας “αποφορτίζει” και μας υπενθυμίζει να αντιμετωπίζουμε αισιόδοξα όσα μας φέρνει η ζωή, ακόμη και το απρόσμενο. “Ήρθε κάτι διαφορετικά από ό,τι το σχεδίαζες; Κανένα πρόβλημα!”. Ένα ειλικρινές μήνυμα, μια χαλαρωτική πρόταση ζωής που μας αγγίζει και που ταιριάζει στον “Μύθο”, την μπίρα που αισθανόμαστε κοντά μας στις καθημερινές μας στιγμές.

Μια ευχάριστη παρέα χαλαρώνει σε ένα όμορφο παραλιακό μαγαζί.

Ένας μελλοντικός πατέρας συζητάει ενθουσιασμένος για τον γιο που θα κάνει, χωρίς να έχει σκεφτεί την πιθανότητα το παιδί να είναι κορίτσι…  Βέβαια, ούτε αυτό μπορεί να αποτελέσει θέμα, αρκεί να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα  με χιούμορ και θετική διάθεση! Η φρέσκια ματιά του καταξιωμένου σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου απέδωσε με τον καλύτερο τρόπο τον αυθορμητισμό και το αισιόδοξο και ανάλαφρο κλίμα μιας αληθινής παρέας, που τη διακρίνει η θετική διάθεση, δημιουργώντας παράλληλα ένα αποτέλεσμα υψηλής αισθητικής». «Πατέρας» της δημιουργικής ιδέας της ταινίας είναι η διαφημιστική Leo Burnett.

Η Μύθος Ζυθοποιία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στην Ελλάδα και μέλος του ομίλου Carlsberg. Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής στην περιοχή της Σίνδου, στη Θεσσαλονίκη, όπου παράγει τις μπίρες Mythos, Kaiser, Kaiser Double Malt και Henninger, τις οποίες και διανέμει στη χώρα μας.

Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπίρες της Diageo Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τη γαλλική Kronenbourg 1664.

 Πίνακας 1: Μπίρες –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Απρ. 2010  Ιαν. – Απρ. 2011
 Heineken  302,29  753,73
 Amstel  490,17  498,98
 Kaiser  97,86  402,66

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μπίρες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Απρ. 2010  Ιαν. – Απρ. 2011
 Τηλεόραση  781,74  1.946,32
 Ραδιόφωνο  63,52  28,26
 Περιοδικά  160,69  515,81
 Εφημερίδες  59,08  97,3
 Σύνολο κατηγορίας  1.065,03  2.587,68

 Πηγή: Media Services SA

Info
Πελάτης:
Μύθος Ζυθοποιία
Προϊόν: Mythos
Δημιουργός: Leo Burnett
Μέσα προβολής: Τηλεόραση