Τους τρεις βασικούς αναπτυξιακούς στόχους της αλευροβιομηχανίας «Μύλοι Λούλη» για το 2022 παρουσίασε ο πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας Νίκος Λούλης, σε σύντομη δήλωσή του στο FOODReporter, στο περιθώριο της χθεσινής απονομής των βραβείων Βakery Awards 2022, που διοργάνωσε ο όμιλος Boussias.

«Οι Μύλοι Λούλη το 2022 στοχεύουμε να ενισχύσουμε το μετασχηματισμό μας από μια εταιρεία αλεύρου, σε μια εταιρεία πρώτων υλών για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική. Αυτό θέλουμε να το πετύχουμε μέσα από την ενίσχυση της θυγατρικής μας εταιρείας Kenfood, και μέσω αυτής να μπορέσουμε να αυξήσουμε και τις εξαγωγές μας.

Πέραν αυτού, στοχεύουμε στην ανάπτυξη του κύκλου εργασιών μας, εντός και εκτός Ελλάδος, συνεχίζοντας τα επιτεύγματα της περσινής χρονιάς, όπου σημειώθηκε αύξηση των εξαγωγών. Τρίτος στόχος στόχος είναι να ενισχύσουμε τις αποθηκευτικές μας δυνατότητες σε σιτάρι. Ήδη ολοκληρώνουμε τα δύο βασικά μας επενδυτικά έργα, σε σιλό σιταριού στη Βουλγαρία καθώς και επενδύσεις στο εργοστάσιο πρώτων υλών για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική. Τρίτον, λόγω και της ενεργειακής κρίσης, ετοιμάζουμε επένδυση σε μια φωτοβολταϊκή εγκατάσταση, για να αντικαταστήσουμε ένα κομμάτι της απαιτούμενης ενέργειας από ΑΠΕ», ανέφερε.

Μία από τις διατροφικές τάσεις στις οποίες εστιάζει οι Μύλοι Λούλη είναι η στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές συνήθειες, «αντιμετωπίζοντας το φαγητό σαν μέσο πρόληψης, σαν το φάρμακο πριν το φάρμακο», συμπληρώνει ο πρόεδρος του Δ.Σ. της επιχείρησης. «Ήμασταν από τις πρώτες εταιρείες που λανσάραμε προϊόντα σε αυτή την κατεύθυνση, όπως το ψωμί με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, προϊόντα χωρίς γλουτένη, ενώ πριν έξι μήνες λανσάραμε το νέο αλεύρι Πολύκαρπο για τους καταναλωτές. τώρα λανσάρουμε στην αγορά τη νέα μας φαρίνα με πέντε δημητριακά, πάντα ακολουθώντας τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις».

Τιμητικό βραβείο στον Δημήτρη Νένδο
Ο κ. Λούλης απηύθυνε χαιρετισμό στα Βakery Awards, ως χορηγός της χθεσινής βραδιάς και απένειμε τιμητικό βραβείο στον Δημήτρη Νένδο, πρόεδρο του Δ.Σ. της αρτοποιίας Select, για την προσφορά της βορειοελλαδίτικης επιχείρησης στην ελληνική αρτοβιομηχανία.

Σημειώνεται ότι η Μύλοι Λούλη διαθέτει τέσσερις υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής σε Ελλάδα και Βουλγαρία, ενώ το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της περιλαμβάνει πάνω από 170 τύπους αλεύρων με τα εμπορικά σήματα Μύλοι Λούλη σε επαγγελματική συσκευασία και Μύλοι Αγίου Γεωργίου σε καταναλωτική συσκευασία για το retail, καθώς και 580 κωδικούς μειγμάτων και πρώτων υλών με την επωνυμία Kenfood.

Η εταιρεία απασχολεί 340 εργαζόμενους και επενδύει διαρκώς σε νέα τεχνολογικά μέσα που θα αναβαθμίσουν τα εργοστάσιά της συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία με στόχο πάντα την πραγματοποίηση του οράματός της, «να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter