H νέα εταιρική καμπάνια της αλυσίδας My Market είναι «στον αέρα» με τηλεοπτικό σποτ 32".

Τα My Market είναι μια ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, που αναπτύσσεται με σταθερά βήματα, έχοντας κεντρικό στόχο της στρατηγικής της το χτίσιμο σταθερών αξιών, που διαμορφώνουν άρρηκτες σχέσεις εμπιστοσύνης και ισχυρούς δεσμούς πιστότητας με τους καταναλωτές. Αξίες όπως ποιότητα, φρεσκάδα, εξυπηρέτηση και ειλικρίνεια είναι αδιαπραγμάτευτες και από αυτές αναγνωρίζεται και ταυτοποιείται η αλυσίδα.

 Πίνακας 1: Σούπερ Μάρκετ –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Δεκ. 2009  Ιαν.-Δεκ. 2010
 Lidl  6131,5  7589,5
 Aldi  7173,1  4121,2
 Carrefour Μαρινόπουλος*  5399,1  3968,1
 * Μόνο υπέρ μάρκετ

 Πηγή: Media Services SA

«Μέχρι σήμερα, η επικοινωνία της αλυσίδας, συνεπής σ΄ αυτό το προφίλ, διαφοροποιήθηκε από τα επικοινωνιακά cliche του χώρου -τιμές/προσφορές», διευκρινίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας που δημιούργησε το νέο σποτ. «Έχοντας μια συναισθηματική κατεύθυνση, κατέδειξε την ισχυρή σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης μεταξύ των ανθρώπων της και του καταναλωτικού κοινού, δίνοντας έμπρακτη απόδειξη πως υποστηρίζει το εταιρικό της slogan “Εδώ νιώθεις εμπιστοσύνη”, καθώς και το ισχυρό selling line: “Έτσι κερδίζουμε μία θέση στο τραπέζι σας”.

 Πίνακας 2: Σούπερ Μάρκετ – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Δεκ. 2009  Ιαν.-Δεκ. 2010
 Τηλεόραση  9047,74  8691,29
 Ραδιόφωνο  3332,8  1317,3
 Περιοδικά  839,2  1017,8
 Εφημερίδες  16,590,8  13,872,8
 Σύνολο κατηγορίας  29810,5  24899,3

 Πηγή: Media Services SA

Σήμερα τα My Market, παρουσιάζουν μια ταινία συμβολική που περιγράφει όσα διαδραματίζονται σε ένα κατάστημα όπου όλοι οι πελάτες είναι… παιδιά. Τα My Market φαίνεται να λένε: όπως προσέχουμε ένα παιδί, προσέχουμε κάθε τι που σας προσφέρουμε, επιδιώκοντας να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά. Το σποτ εκφράζει με συνέπεια αυτήν την προσέγγιση, υιοθετώντας μια δυναμική ρυθμική κινηματογράφηση, που υπογραμμίζεται από ένα αισιόδοξο μουσικό θέμα και φωτογραφία σε ζωηρά χρώματα.

Υπάρχει χιούμορ, καλή διάθεση και η φυσική ακτινοβολία, που τα παιδιά φέρνουν στο πέρασμά τους. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως πολλά από τα πλάνα προέκυψαν μέσα από το παιχνίδι και τις φυσικές αντιδράσεις των παιδιών, καθώς ζητούμενο δεν ήταν απλά μια “ταινία με παιδιά” αλλά μια ταινία “για τα παιδιά”.
Στην κορύφωση της ταινίας υπάρχει η έντονη συναισθηματικά εικόνα του αγκαλιάσματος, της ένωσης με τους γονείς και η απεικόνιση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές, με μια εύγλωττη κίνηση πρόσκλησης, υποδοχής και αποδοχής».

Το σενάριο εμπνεύστηκε η Scholz & Friends Agenda και η παραγωγή της ταινίας έγινε από την εταιρεία Modiano.

Info
Πελάτης:
Metro, Προϊόν: Corporate Campaign-My Market, Δημιουργός: Scholz & Friends Agenda, Μέσα προβολής: TV