Συστηματική διείσδυση στις γειτονιές σχεδιάζει η Μετρό με όχημα έναν νέο τύπο καταστήματος λιανικής, που φέρει την επωνυμία My Market Easy και έχει έκταση η οποία δεν υπερβαίνει τα 550τμ.

Τα My Market Easy χαρακτηρίζονται ως convenience store, είναι σημαντικά διαφοροποιημένα από τα κλασικά σούπερ μάρκετ ώστε να βρίσκονται «πιο κοντά»  στους καταναλωτές, θα εγκαθίστανται σε γειτονιές μεγάλης πληθυσμιακής πυκνότητας και δη σε εμπορικά στρατηγικές θέσεις, δηλαδή θέσεις-«περάσματα» απρόσιτες για τα τυπικά μεγάλα σούπερ μάρκετ. Ήδη το πρώτο κατάστημα Easy λειτουργεί στην Ηλιούπολη και, όπως σημειώνεται από τη διοίκηση της Μετρό, έπονται και άλλα.

Το πόσο γρήγορα θα εξαπλωθούν τα εν λόγω καταστήματα θα εξαρτηθεί από τον βαθμό ευκολίας εντοπισμού χώρων ικανών να ανταποκριθούν στις προβλεπόμενες προδιαγραφές του μοντέλου, καθώς πέρα από τους περιορισμούς της έκτασης χώρου –μεταξύ 350τμ και 550τμ και χώρου αποθήκευσης 50-100τμ– πρέπει απαραίτητα να ικανοποιείται ο όρος της εμπορικότητας της θέσης των ακινήτων.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους η Μετρό αποφάσισε να επενδύσει στα convenience stores είναι η διαπίστωση πως ο καταναλωτής στρέφεται όλο και περισσότερο προς τα μικρότερα καταστήματα, έχοντας αφενός περιορίσει την αξία του καλαθιού των αγορών του και αφετέρου, αυξήσει τη συχνότητα των επισκέψεων του στο σούπερ μάρκετ.

Τα βασικά χαρακτηριστικά Τα Μy Market Easy: 
– ακολουθούν την ίδια πολιτική τιμών με το υπόλοιπο δίκτυο της Μετρό,
– διαφοροποιούν την ποικιλία τους, αν αυτό επιβάλλουν οι τοπικές συνθήκες ανά περιοχή που θα δραστηριοποιούνται,
– προσφέρουν περίπου 2.000 λιγότερους κωδικούς προϊόντων από τα My Market,
– απασχολούν περί τα 17 άτομα προσωπικό ανά μονάδα, 
– τροφοδοτούνται καθημερινά, είτε απευθείας από τους προμηθευτές είτε κεντρικά από την αποθήκη της Μετρό, ανάλογα με το προϊόν και τη συμφωνία με τον προμηθευτή του, ενώ έχουν μικρές αποθήκες προς αποφυγή των μεγάλων στοκ που απαιτούν διαχείριση,
– είναι οργανωμένα με τρόπο φιλικό προς τον πελάτη –πχ ο ειδικός φωτισμός τους καθιστά τους χώρους πώλησης πιο λειτουργικούς, 
– προσφέρουν στον επισκέπτη του τμήματος μαναβικής τη δυνατότητα να ζυγίζει ο ίδιος τα ψώνια του, αλλά η τελική ζύγιση και τιμολόγηση γίνεται στο ταμείο από ειδικές μηχανές,
– προσφέρουν έτοιμο φαγητό, με έμφαση στη διάθεση έτοιμων προς κατανάλωση προϊόντων για την προσέλκυση του περαστικού κοινού,
– διαθέτουν δύο διαφορετικού τύπου ταμεία, ένα για τα καρότσια και ένα δεύτερο για τα καλάθια.

Επίσης, στα My Market Easy οι πάγκοι μαναβικής και τα ψυγεία φρέσκων τυροκομικών, αλλαντικών και κρέατος καταλαμβάνουν περιορισμένο χώρο, ώστε το κατάστημα να μπορεί να φιλοξενήσει τον αναγκαίο αριθμό τυποποιημένων προϊόντων. Εξάλλου, τα προϊόντα και τα ράφια είναι οργανωμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε δεν απαιτείται καθημερινός εφοδιασμός από το προσωπικό.

Για το σκοπό αυτό ο διαθέσιμος χώρος στο κατάστημα ανά προϊόν είναι μεγαλύτερος από τον συνήθη του μικρού σημείου πώλησης.
Σύμφωνα με στελέχη της Μετρό, τα convenience stores της αλυσίδας θα χαρακτηρίζονται για την πειθαρχία και την τάξη τους όσον αφορά στην οργάνωση του σέρβις που παρέχεται προς τον πελάτη, το οποίο δεν θυσιάζεται χάριν της συγκράτησης του λειτουργικού κόστους.