Στο 48% έφθασαν οι πωλήσεις της αλυσίδας καταστημάτων My market στο πρώτο εξάμηνο του 2024, που αντιστοιχούσαν σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής.
Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιευμένα στοιχεία της NielsenIQ, το συγκεκριμένο ποσοστό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου. Σύμφωνα με τη Metro ΑΕΒΕ, το στοιχείο επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, προκειμένου να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market.
Τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, επενδύουν σταθερά, με εντατική προσπάθεια και φροντίδα, σε προσφορές και χαμηλές τιμές. Στηρίζουν τους καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών, με παροχή προϊόντων βασικών αναγκών του νοικοκυριού σε χαμηλές τιμές καθημερινά.
Η μείωση έφτασε το 13% κατά μέσο όρο σε σχέση με τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού στο φετινό πρώτο εξάμηνο. Η εταιρεία έχει συνεισφέρει σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή. Τον Ιούνιο ο αρνητικός πληθωρισμός εντός καταστημάτων My Market είχε αγγίξει το 2%. Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα διατηρεί 250 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter