Τo συμπυκνωμένο πολυκαθαριστικό Mr. Proper λανσάρει και στην ελληνική αγορά η Procter & Gamble.

Πρόκειται για πολυκαθαριστικό με σημαντικές καινοτόμες ιδιότητες, μεταξύ των οποίων η αποτελεσματική σύνθεσή του, η οικονομία που προσφέρει, καθώς απαιτεί 2,5 μικρότερη δόση από τα μη συμπυκνωμένα καθαριστικά, ο αυτόματος δοσομετρητής κά. Κυκλοφορεί σε συσκευασίες 400 ml και 600 ml και περιλαμβάνει  αρώματα (λεμόνι, Morning Dew, New Zealand Springs, Blossom & Breeze, Cottonfresh). Το Mr. Proper κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1958 στις ΗΠΑ, υπό το brand name Mr. Clean και σήμερα κυκλοφορεί σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο με διαφορετική επωνυμία (Mr. Proper, Mastro Lindo, Monsieur Propre, Pan Proper, Don Limpio κ.α.). Τo λανσάρισμα του Mr. Proper στην ελληνική αγορά υποστηρίζεται και με τηλεοπτική καμπάνια που ξεκίνησε στις 8 Νοεμβρίου.