Η τέταρτη σε πωλήσεις αλυσίδα σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου, η Morrisons, ξεκίνησε μια εθνική καμπάνια με στόχο την προσέλκυση τοπικών παραγωγών τροφίμων, θέλοντας να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για τοπικά προϊόντα.

Στόχος της καμπάνιας είναι η σύναψη συμφωνίας συνεργασίας με πάνω από 200 παραγωγούς της Αγγλίας, της Σκωτίας και της Ουαλίας, στον πρώτο χρόνο εφαρμογής του σχετικού πλάνου. Η Morrisons καλεί τους παραγωγούς να διεκδικήσουν μια θέση στα ράφια της, μέσω 12 εκδηλώσεων που θα διοργανωθούν σε διάφορες πόλεις. Η πρώτη εκδήλωση προγραμματίστηκε για τις 14 Μαρτίου, στο Yorkshire.

Η καμπάνια της αλυσίδας αποδεικνύει τη σημασία που δίνει στην προώθηση της τοπικής παραγωγής, όπως καταγράφεται σε έναν από τους 6 στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξής της, υπό τον τίτλο «Local Solutions». Μάλιστα, τον προηγούμενο χρόνο η Morrisons εφάρμοσε πιλοτικά την προμήθεια προϊόντων την εποχή της συγκομιδής τους, απευθείας από τοπικούς παραγωγούς. Για τη δήλωση συμμετοχής στη νέα πρωτοβουλία της αλυσίδας, οι παραγωγοί επισκέπτονται τη σχετική ιστοσελίδα, www.morrisons.com/local.