Τη λειτουργία του πρώτου της website που μπορεί να υποστηρίξει υπηρεσίες μέσω κινητών τηλεφώνων και μιας εφαρμογής για iΡhone ανακοίνωσε η Morrisons, ακολουθώντας το παράδειγμα των πρωτοπόρων Tesco, Marks & Spencer, Sainsbury’s και Ocado, που έχουν ήδη σημαντική παρουσία στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας.

[Μ. Βρετανία] Η Morrisons είναι η μόνη από τις τέσσερις αλυσίδες που δεν έχει παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο Dalton Philips, o νέος CEO της εταιρείας αποφάσισε να δώσει έναν αέρα εκσυγχρονισμού στις λειτουργίες της, όπως δήλωσε και στην παρουσίαση της στρατηγικής του τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η στροφή αυτή της εταιρείας στηρίζεται σε στοιχεία των εταιρειών ερευνών και των ινστιτούτων που μελετούν τις τάσεις του λιανεμπορίου και προβλέπουν πως η ανάπτυξη των online πωλήσεων θα επηρεαστούν σημαντικά από την ανάπτυξη της χρήσης της κινητής τηλεφωνίας. Την πρωτοβουλία της Morrisons αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα και η Asda.