Βασικό στοιχείο της στρατηγικής που ακολουθεί η αλυσίδα Morrisons για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξής της αποτελεί η ενδυνάμωση του βασικού καναλιού των σούπερ μάρκετ. Έκφραση αυτής της στρατηγικής αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και λειτουργεί το νέο της κατάστημα στην περιοχή Colindale του Ηνωμένου Βασιλείου (Μάρτιος 2016), όπου παρουσιάζονται τρόποι τους οποίους χρησιμοποιεί το σύγχρονο λιανεμπόριο για να δημιουργήσει ένα αγοραστικό περιβάλλον που θα ενθουσιάζει τους πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, ακόμη και τα ταμεία έχουν διαφορετικό layout, αλλά και τοποθέτηση σε σχέση με τα εξειδικευμένα τμήματα.

Για παράδειγμα, αντί να βρίσκονται τοποθετημένα απέναντι από τα φρέσκα προϊόντα, έχουν διαγώνια θέση, με το κάθε εξειδικευμένο τμήμα να λειτουργεί ως shop in shop, με το κάθε τμήμα να έχει το δικό του ταμείο και με τα προσυσκευασμένα προϊόντα να είναι τοποθετημένα περιμετρικά. Ένα ακόμη νέο στοιχείο αποτελεί η επένδυση στο έτοιμο φαγητό, με σάντουιτς που ετοιμάζονται εντός του καταστήματος, με μηχανήματα που δίνουν φρέσκο χυμό και άλλες υγιεινές προτάσεις. Επίσης, ενισχυμένη είναι και η προσφορά έθνικ προϊόντων, που άλλωστε χαρακτηρίζει τα καταστήματα της αλυσίδας, καθώς και το τμήμα των ειδών μόδας.

Όμως, το τμήμα που αποτελεί τη σημαντικότερη αλλαγή είναι το Party Zone, όπου είναι συγκεντρωμένα όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με γιορτές και πάρτι, όπως μπαλόνια, κάρτες, ζαχαρώδη κλπ. Παράλληλα, το τμήμα λειτουργεί ως σημείο παραγγελιών για τούρτες γενεθλίων, κρασιά, ακόμη και για ανθοδέσμες. Στόχος είναι να γίνει το τμήμα, μέσω της δημιουργίας μιας χαρούμενης ατμόσφαιρας και της προσφοράς χρήσιμων προϊόντων και υπηρεσιών, σημείο αναφοράς για τους γονείς που θέλουν να οργανώσουν ένα παιδικό πάρτι. Τέλος, εκτιμάται πως δυνατό «χαρτί» του καταστήματος αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο προβάλλονται οι συμφέρουσες προσφορές, με τις μεγάλες εκπτώσεις στην κεφαλή της γόνδολας και με διαφήμιση των προσφορών που σχετίζονται με τη χρήση της κάρτας πιστότητας και με πιο premium προϊόντα.