Στηριζόμενη στη διαπίστωση, όπως διατυπώθηκε από τον διευθυντή μάρκετινγκ της αλυσίδας, Nick Collard, πως οι μητέρες έχουν ως βασικό τους στόχο να περάσει η οικογένειά τους καλά Χριστούγεννα παρά την πίεση που υφίσταται το εισόδημά τους, η Morrisons λάνσαρε το πρόγραμμα Christmas Saver.

Μέχρι το τέλος του χρόνου, οι πελάτες της θα κερδίζουν ένα κουπόνι για κάθε ποσό άνω των 40 λιρών που θα ξοδεύουν στα καταστήματά της. Με τη συγκέντρωση 8 κουπονιών θα παίρνουν ένα εκπτωτικό κουπόνι αξίας 30 λιρών, που θα μπορούν να αφαιρέσουν από το κόστος αγορών τους καθ’ όλη τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας. Αλλά και οι υπόλοιποι πελάτες, που ξοδεύουν κάτω από 30 λίρες σε κάθε επίσκεψή τους στα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, θα παίρνουν εκπτωτικά κουπόνια στο ταμείο για να τα εξαργυρώσουν στην επόμενη αγορά τους.