Επένδυση συνολικού ύψους 160 εκατομμυρίων βρετανικών λιρών ανακοίνωσε η αλυσίδα Morrisons, προκειμένου να μειώσει τις τιμές της σε περισσότερα από 130 προϊόντα. Στις προϊοντικές κατηγορίες που θα γίνει η μείωση τιμών περιλαμβάνονται τα κατεψυγμένα και συσκευασμένα τρόφιμα, τα έτοιμα μαγειρεμένα γεύματα και τα προϊόντα καθαρισμού του σπιτιού. Σημειώνουμε ότι ήδη κατά την εορταστική περίοδο έγινε μείωση τιμών 50% στα προϊόντα που διατίθενται υπό την ετικέτα Savers. Η αλυσίδα θα δημιουργήσει, μάλιστα, ειδικές γωνίες που θα προβάλλονται όλα τα προϊόντα Savers ανεξαρτήτως προϊοντικής κατηγορίας, για να τα προωθήσει περαιτέρω ως οικονομική εναλλακτική λύση αγοράς απ’ τους πελάτες της. Και άλλες μεγάλες αλυσίδες σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη έχουν ανακοινώσει επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων, προκειμένου να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων που διαρκώς ανατιμώνται. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, σύμφωνα με διεθνείς και ελληνικές μελέτες (βλ. στο παρόν και το προηγούμενο τεύχος μας), οι καταναλωτές θεωρούν ότι η άνοδος των τιμών δεν οφείλεται κυρίως στην διεθνή οικονομική συγκυρία, αλλά σε κερδοσκοπικές πρακτικές από το λιανεμπόριο και τη βιομηχανία παραγωγής των FMCG.