Με ελαφρώς μειωμένες πωλήσεις, αλλά και περιορισμό των ζημιών, έκλεισε το 2023 για την εταιρεία συσκευασίας Μόρνος, με τη διοίκηση της επιχείρησης να αποδίδει τη μείωση του τζίρου στην αποκλιμάκωση των τιμών πώλησης, μετά την μείωση των συντελεστών κόστους υλών και ενέργειας.

Ειδικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις της Μόρνος μειώθηκαν πέρυσι σε αξία κατά 3,4%, από τα 54,4 εκατ. ευρώ στα 52,5 εκατ. ευρώ, ενώ η μείωση του όγκου πωλήσεων ήταν μικρότερη (-1%). Ωστόσο, η σημαντική συγκράτηση του κόστους πωλήσεων, που μειώθηκε κατά 6 και πλέον εκατομμύρια ευρώ μέσα σε έναν χρόνο, οδήγησε σε διπλασιασμό σχεδόν της μεικτής κερδοφορίας, από τα 3,75 εκατ. ευρώ στα 6,73 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, το αποτέλεσμα προ φόρων διαμορφώθηκε σε ζημίες 1,77 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 3,28 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα της περιόδου διαμορφώθηκε σε ζημίες 1,96 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,74 εκατ. ευρώ το 2022. Για το 2024, η διοίκηση της εταιρείας στοχεύει σε ανάπτυξη των πωλήσεων της, χωρίς να αποκλίνει του στόχου της για την βελτίωση της κερδοφορίας της, καθώς και στη διατήρηση της ανταγωνιστικής θέσης της στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείται.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter