Η Mondelēz International ανακοίνωσε την έναρξη της λειτουργίας ενός κεντρικού κόμβου καινοτομίας, με το όνομα SnackFutures, για την αξιοποίηση των ευκαιριών στην ανάπτυξη των σνακ από τις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών παγκοσμίως.

Το SnackFutures θα συγκεντρώνει σε ενιαία δομή το δυναμικό της Mondelēz ως οικοσύστημα εξωτερικών συνεργασιών με ειδική χρηματοδότηση σε τρεις ολοκληρωμένες κατευθύνσεις: Της ανακάλυψης νέων εμπορικών σημάτων και δραστηριοτήτων σε βασικούς στρατηγικούς τομείς, της επανεξέτασης των μικρών εμπορικών σημάτων της Mondelēz, που έχουν δυνατότητες αξιοποίησης κλίμακος, και της συνεργασίας με start-upers για την ώθησή τους σε νέα επιχειρηματικά πεδία.

Το εγχείρημα αποβλέπει στην αύξηση των εσόδων της εταιρείας κατά 100 εκατομμύρια δολάρια ως το 2022. Εξάλλου, στην Ελλάδα η Mondelēz, μέσω του προγράμματος «Top2Top Challenge», που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, πρόσφερε τη δυνατότητα σε 22 απόφοιτους και τελειόφοιτους μεταπτυχιακών προγραμμάτων να συμμετάσχουν σε μια πρωτοβουλία της εταιρείας, η οποία αποσκοπεί στην ενεργό στήριξη νέων στην αφετηρία της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.