Ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Mondelez International για το δ’ τρίμηνο 2022, με την ανθεκτική ζήτηση για σοκολάτες και σνακ να ευνοεί τον όμιλο, στον οποίο εδώ και έναν περίπου χρόνο έχει ενταχθεί και η Chipita, μετά την εξαγορά της. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο όμιλος, η Chipita συνεισέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 161 εκατ. δολαρίων στο δ’ τρίμηνο 2022 και 651 εκατ. δολαρίων συνολικά το 2022, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα για το δ’ τρίμηνο ήταν ζημία 3 εκατ. ευρώ, όταν για το σύνολο του 2022 ανήλθε σε κέρδος 36 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της Mondelez International, το δ’ τρίμηνο 2022 έκλεισε με τζίρο 8,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένο κατά 13,5% σε ετήσια βάση, ενώ για το σύνολο του 2022 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 31,5 δισ. δολάρια, αυξημένος κατά 9,7% σε ετήσια βάση. Το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης αυτής προήλθε από τις αναδυόμενες αγορές, όπου οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 20,3%, στα 12,2 δισ. δολάρια, ενώ οι πωλήσεις στις ανεπτυγμένες αγορές αυξήθηκαν κατά 3,9%, στα 19,3 δισ. δολάρια.
Πάντως, η διοίκηση της Mondelez International προειδοποίησε ότι ενδέχεται στο τρέχον τρίμηνο να επηρεαστούν αρνητικά οι επιδόσεις της στην Ευρώπη από τις αυξήσεις των τιμών στα προϊόντα της.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter