Η «στροφή» των καταναλωτών σε πιο φθηνά προϊόντα λόγω ακρίβειας μέχρι πρότινος δεν άγγιζε τις σοκολάτες και τα λοιπά γλυκίσματα, που επέμεναν στις αγαπημένες τους μάρκες, όμως κι αυτό φαίνεται πως αλλάζει: η Mondelēz International ανακοίνωσε αποτελέσματα κατώτερα των αναμενομένων για το β’ τρίμηνο 2024, σημειώνοντας μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε ετήσια βάση, την ώρα που οι τιμές των προϊόντων της ήταν αυξημένες κατά 4,7%.

Ειδικότερα, ο τζίρος του ομίλου υποχώρησε κατά 1,9%, στα 8,34 δισεκατομμύρια δολάρια, εν μέρει λόγω της επίπτωσης από την αποεπένδυση από τον κλάδο της τσίχλας, ενώ τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 571 εκατομμύρια δολάρια, στα 854 εκατ. ευρώ. Πάντως, για το έτος 2024 η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι ο συνολικός κύκλος εργασιών θα είναι αυξημένος σε ποσοστό κοντά στο 5%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια της ενημέρωσης των αναλυτών ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Dirk van de Put, έκανε ειδική αναφορά στην Chipita, παρουσιάζοντάς την ως παράδειγμα για το πώς ο όμιλος αναπτύσσεται μέσω εξαγορών. Η Chipita, ανέφερε, καταγράφει αύξηση όγκου πωλήσεων σε υψηλά μονοψήφια ποσοστά στην Ευρώπη το τελευταίο 12μηνο, «με επικεφαλής τα βολικά κρουασάν 7Days, που βοηθούν στην ικανοποίηση των καταναλωτών καθ’ οδόν, σε μία ευρεία γκάμα ευκαιριών για κατανάλωση σνακ».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter