Η Mondeléz International παρουσίασε τη δεύτερη ετήσια έκθεση State of Snacking, μια παγκόσμια έρευνα καταναλωτικών τάσεων αναφορικά με το ρόλο των σνακ στη ζωή των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τη φετινή έκθεση, σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας από όσο πριν, με τους millennials (γεννηθέντες μεταξύ 1980 και 2000) και εκείνους που εργάζονται τώρα από το σπίτι να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ ενδιαμέσως των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα).

Μάλιστα, περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι τα σνακς ήταν «σανίδα σωτηρίας» στη διάρκεια του lockdown (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%).
Εξάλλου, η Mondeléz International συμμετέχει στο πρόγραμμα «Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων», που είναι πρωτοβουλία της οργάνωσης «Μπορούμε» και της ΑΒ Βασιλόπουλος.