Με έναν πρωτότυπο τρόπο επικοινωνεί με τους Έλληνες καταναλωτές ο Μηλοκλέφτης, μέσω της νέας digital καμπάνιας του. Η γνωστή αλεπού, σήμα κατατεθέν του γνωστού μηλίτη, λύνει τις απορίες τους με διασκεδαστικό τρόπο, μέσα από μια σειρά video με τίτλο «Με ρωτάτε».

Πρωταγωνιστής τους είναι ο γνωστός TikToker Νίκος Γιαννουλίδης. Όπως δηλώνει η εταιρεία, «με 4 διαφορετικά βίντεο, σε πολύ ξεχωριστά urban σημεία, ο Μηλοκλέφτης απαντά σε ερωτήματα που έχει λάβει κατά καιρούς από το κοινό του. Κι αφού ρωτήθηκε «Πού να πιώ Μηλοκλέφτη;» ή « Τι είναι η νέα γεύση;», δίνει τις απαντήσεις του με τον τρόπο που μόνο εκείνος ξέρει.

Στο πλευρό του Νίκου, ο οποίος όχι μόνο πρωταγωνιστεί, αλλά έκανε ακόμα πιο ξεχωριστή την καμπάνια «Με ρωτάτε», βλέπουμε την επίσης αγαπημένη TikToker Ιωάννα Σπανού, αλλά και το Milokleftis family, πρόσωπα που έχουν αγαπήσει τον Μηλοκλέφτη και είναι πρωταγωνιστές στις επικοινωνίες του».
Ο Μηλοκλέφτης κυκλοφορεί σε δύο γεύσεις, μήλο και κεράσι. Eίναι μηλίτης, δηλαδή ένα αλκοολούχο ποτό από μήλα, με 4,5% αλκοόλ και γλυκιά, δροσιστική γεύση.