Το… αντίπαλον δέος της Coca-Cola και της Pepsi στη Μέση Ανατολή φιλοδοξεί να γίνει η Milaf Cola, ένα νέο αναψυκτικό που λάνσαρε η σαουδαραβική εταιρεία Turath Al-Madina με πρώτη ύλη τους χουρμάδες. Το αναψυκτικό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρόσφατο Φεστιβάλ Χουρμά του Ριάντ και, σύμφωνα με την Al-Madina, είναι μέσα στις τάσεις της εποχής, καθώς είναι πιο υγιεινή από τα συνήθη ανθρακούχα αναψυκτικά, χάρη στις φυτικές ίνες, τα αντιοξειδωτικά, το μαγνήσιο και το κάλιο του χουρμά, και χωρίς πρόσθετη ζάχαρη.
Η σαουδαραβική εταιρεία ποντάρει επίσης στην τάση για μποϊκοτάζ αμερικανικών εταιρειών σε χώρες της Μέσης Ανατολής, εξαιτίας της στάσης που έχουν κρατήσει οι ΗΠΑ υπέρ του Ισραήλ στις εν εξελίξει εχθροπραξίες στη Λωρίδα της Γάζας, μία τάση που ήδη έχει οδηγήσει στην εμφάνιση νέων τοπικών brands αναψυκτικών που ελπίζουν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς στπν αραβικό κόσμο.
Οι πρώτες αντιδράσεις από τους καταναλωτές για τη γεύση της Milaf Cola ήταν θετικές και πλέον η Al-Madina επιδιώκει να λανσάρει το αναψυκτικό σε τοπικές και διεθνείς αγορές, έχοντας και την υποστήριξη του Σαουδαραβικού Δημόσιου Ταμείου Επενδύσεων. Όσο για τα επόμενα βήματα της εταιρείας, στόχος της είναι μελλοντικά να δημιουργήσει και να λανσάρει και άλλα προϊόντα με πρώτη ύλη τον εξαιρετικά δημοφική στη Μέση Ανατολή χουρμά, όπως ενεργειακά ποτά και σιρόπια για μαγειρική χρήση, βάζοντας στο στόχαστρο όχι μόνο τις τοπικές αγορές του αραβικού κόσμου, αλλά και αγορές από όλο τον κόσμο που δεν είναι το ίδιο εξοικειωμένες με την ιδιαίτερη γέυση του χουρμά.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter