Το μήλο KIKU έχει, εκτός των άλλων χαρακτηριστικών του, και ιδιαίτερη εμφάνιση. Οι κόκκινες ρίγες του κάνουν αισθητή την παρουσία τους ακόμη και στη σκιαζόμενη πλευρά του φρούτου, διαφοροποιώντας το από τα υπόλοιπα μήλα της ποικιλίας Fuji.
Η ένταση του χρώματος εξαρτάται από τον τόπο καλλιέργειας της ποικιλίας, ενώ το σχήμα του είναι ελαφρώς ελλειψοειδές. Η KIKU Hellas ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2006. Οι ρίζες της όμως φτάνουν πίσω στο 2002, όταν ο σημερινός διευθυντής της εταιρείας, κ. Γεώργιος Πουλτσίδης εντόπισε στο ευρωπαϊκό προσκήνιο την ποικιλία μηλιάς Fuji KIKU.
Πίνακας 1: Φρούτα – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ) |
|
Επωνυμία | Ιαν. – Δεκ. 2011 |
Chiquita Μπανάνες | 1.389,26 |
Zagorin Μήλα | 120,91 |
KIKU Μήλα | 88,15 |
Πηγή: Media Services SA |
Πίνακας 2: Φρούτα – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ) |
||
ΜΜΕ | Ιαν. – Δεκ. 2010 | Ιαν. – Δεκ. 2011 |
Τηλεόραση | 161,19 | 407,73 |
Ραδιόφωνο | 90,45 | 12,01 |
Περιοδικά | 540,33 | 1.208,42 |
Εφημερίδες | 106,71 | 154,28 |
Πηγή: Media Services SA |
Άμεσα εγκαταστάθηκαν πιλοτικά κτήματα για να μελετηθεί η προσαρμοστικότητα της ποικιλίας στα διάφορα μικροκλίματα της Ελλάδας. Με την πάροδο των ετών βρέθηκαν οι περιοχές στις οποίες ευδοκιμεί το μήλο KIKU και η εταιρεία κατάφερε να έχει ως παραγωγή το σημερινό ξεχωριστό ριγωτό μήλο. Αξιοποιώντας την ιδιαίτερη εμφάνιση των μήλων KIKU, η εταιρεία Orange δημιούργησε ένα πρωτότυπο και ευφάνταστο διαφημιστικό σποτ.
«Η ταινία, με εκφωνητή τον γνωστό και με αναγνωρίσιμη φωνή ηθοποιό Ρένο Χαραλαμπίδη, προκαλεί τον θεατή να δοκιμάσει το μήλο KIKU και να ανακαλύψει τα λαχταριστά χαρακτηριστικά του, που το κάνουν να διαφέρει απ’ όλα τα άλλα μήλα. Η KIKU αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά brands στο χώρο, που επιμένει στην υψηλή ποιότητα των συμβολαιακά κατοχυρωμένων και χαρακτηριστικά ριγωτών της μήλων» μας είπαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας μιλώντας για τη νέα διαφημιστική καμπάνια.
Πελάτης: KIKU Hellas
Προϊόν: Μήλα KIKU
Δημιουργός: Orange