Την ανάγκη των εκτός Ελλάδος καταναλωτών των ελληνικών τυριών Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) για μικρότερες συσκευασίες εξέπεμψε, μέσα από το τρίτο Dairy Conference, powered by MIK3, που διοργάνωσε η BOUSSIAS Events, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Όμηρος Βιομηχανία Γάλακτος, Χρήστος Γιαννίτσης. «Η φέτα έχει βρει τη θέση της στο διεθνές ράφι και της αξίζει. Καταναλωτές από Γερμανία μου μεταφέρουν το γεγονός ότι η αύξηση των δόσεων του στεγαστικού δανείου στη χώρα τους και του κόστους ζωής συνολικότερα έχει περιορίσει και τα έξοδα σε δημοφιλή είδη διατροφής, που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως η φέτα, πλην όμως ο Γερμανός καταναλωτής τα έχει συνηθίσει, έστω και όχι για καθημερινή κατανάλωση», δήλωσε σχετικά ο κ. Γιαννίτσης, συμμετέχοντας στη συζήτηση για τις επιπτώσεις της πληθωριστικής και ενεργειακής κρίσης, αλλά και των φυσικών καταστροφών στην τιμή των ΠΟΠ ελληνικών τυριών.

«Αναζητούμε τρόπους να τονώσουμε την κατανάλωση της φέτας σε χώρες που αποδεδειγμένα έχουμε δει ότι την προτιμούν και σε μήνες όπου έχουμε δει την κατανάλωσή της να υποχωρεί. Επιθυμούμε να πάμε πιο πέρα από τον κλασικό και δοκιμασμένο κωδικό μπάρας φέτας 200 γραμμαρίων. Έχουμε δει ότι η κατανάλωση φέτας μειώνεται κατά τους χειμερινούς μήνες και αυξάνεται κατά πολύ τους καλοκαιρινούς. Σκοπεύουμε λοιπόν να δώσουμε στους καταναλωτές του εξωτερικού την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη φέτα μέσα σε μια ζεστή παρασκευή, μόνη ή με συνδυασμό υλικών, σε ένα mini Ready-To-Eat γεύμα», αποκάλυψε ο κ. Γιαννίτσης.

Στοχευμένο μάρκετινγκ
Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Φέτας (ΕΔΟΦ), Νίκος Τάχας, στάθηκε στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, η οποία θα δημιουργήσει «μια win-win συνθήκη για ένα προϊόν, που θα είναι πραγματικά καλό και σωστό και όπως πρέπει να είναι». «Πιστεύω σε ένα στοχευμένο μάρκετινγκ, το οποίο θα διευκολύνει την πώληση της επώνυμης φέτας, επειδή εκείνη μπορεί να διαμορφώσει καλύτερες τιμές για όλα τα μέρη της αλυσίδας αξίας. Οι γευστικές δοκιμές σίγουρα βοηθάνε, η μαγειρική, ως τέχνη, μπορεί να μπει μέσα στο πλαίσιο εκπαίδευσης για την αξιοποίηση της φέτας, δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό: Βλέπουμε ποια προϊόντα πηγαίνουν καλά και με ποιους τρόπους μοσχοπωλούνται στο εξωτερικό. Σίγουρα μπορούμε να αντιγράψουμε μεθόδους. Το ζήτημα δεν είναι οι τρόποι, είναι η βούληση να το κάνουμε κι ακόμη, πιο πριν, να έχουμε εξασφαλίσει το προς τα πού θέλουμε να οδηγήσουμε το προϊόν», επεσήμανε ο κ. Τάχας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter