Η Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ εδώ και 50 χρόνια αποτελεί συνεπή και σταθερό συνεργάτη των επιχειρήσεων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής. Διαθέτοντας πολυετή τεχνογνωσία, δημιουργικότητα και πολύ μεράκι, καθημερινά από το 1974 εξυπηρετεί και διανέμει με συνέπεια, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, αυθεντικές παραδοσιακές και καινοτόμες γεύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας, επιλέγοντας πάντα άριστης ποιότητας πρώτες ύλες του τόπου μας και συμβάλλοντας στη διαφύλαξη της ελληνικής διατροφικής παράδοσης.

Στη φετινή Artoza οι επαγγελματίες στο περίπτερο της Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. βρήκαν λύσεις για όλες τις ανάγκες τους, καθώς η εταιρεία διαθέτει διευρυμένη ποικιλία γευστικών προτάσεων, σε διάφορα σχήματα, μεγέθη, είδη ζυμών και γεμίσεων.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν νέες αλμυρές γεύσεις σε κουλούρια, πεϊνιρλί, αλλά και γλυκές γεύσεις, όπως λαχταριστά donuts, croissants και strudel με πρωτότυπες φρουτένιες γεμίσεις. Εκτός από τα νέα προϊόντα, οι επισκέπτες γεύθηκαν αυθεντική μπουγάτσα και κουλούρι Θεσσαλονίκης, παραδοσιακές χωριάτικες πίτες και στριφτάρια, ατομικές πίτες, αφράτα κρουασάν καθώς και την ολοκληρωμένη vegan προϊοντική σειρά.

Ανάπτυξη μέσω επενδύσεων
Η Μιχαήλ Αραμπατζής ΑΒΕΕ έχει επιτύχει σταθερή και διαχρονική ανάπτυξη. Την τελευταία διετία καταγράφει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, η οποία είναι αποτέλεσμα της συνεχούς επαγρύπνησης για νέα, πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας, της συνέπειας σε στρατηγικές ανάπτυξης που σέβονται τους συνεργάτες και στηρίζουν το όραμα της εταιρείας, της επένδυσης στον ανθρώπινο παράγοντα και τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης, τόσο με τους εργαζόμενους, όσο και με τους συνεργάτες και προμηθευτές. Ταυτόχρονα, η υψηλή τεχνογνωσία και η συστηματική επένδυση στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό και η υιοθέτηση πολιτικών διασφάλισης ποιότητας και ασφάλειας είναι μόνο μερικά από τα συστατικά της αναπτυξιακής τροχιάς της.

Η Μιχαήλ Aραμπατζής ΑΒΕΕ – Ελληνική Ζύμη έχει δημιουργήσει και συνεχώς αναπτύσσει ένα σημαντικό δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού με κυριότερες αγορές να είναι η Ευρώπη, οι ΗΠΑ και ο Καναδάς. Μετρά συνολικά πάνω από 4.500 πελάτες και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους retailers ανά τον κόσμο.

Βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα
Το επιχειρηματικό μοντέλο της Αραμπατζής – Ελληνική Ζύμη οικοδομείται γύρω από τις έννοιες της βιώσιμης ανάπτυξης και της εταιρικής υπευθυνότητας, με κύριους άξονες την περιβαλλοντική και κοινωνική υπευθυνότητα: Η Μιχαήλ Αραμπατζής ABEE, εργαζόμενη προς αυτή την κατεύθυνση, έχει θεσπίσει τέσσερις στρατηγικούς πυλώνες βιώσιμης ανάπτυξης και έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα «Αυτό σημαίνει φροντίδα», το οποίο περιλαμβάνει σειρά δράσεων και εστιάζει στη στήριξη των εργαζομένων, τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, την επένδυση στη βιώσιμη καινοτομία και την προσφορά στην κοινωνία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter