Πειραματικό «άνοιγμα» στην αγορά του έτοιμου φαγητού, σε συνεργασία με την εταιρεία HELLENIC CATERING, πραγματοποιεί το δίκτυο cash & carry της ΜΕΤΡΟ το τελευταίο δίμηνο. Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας όλα τα ενδεχόμενα για την εξέλιξη του εγχειρήματος είναι ανοικτά, αφού το έτοιμο φαγητό μπορεί να αποδειχθεί για τα cash & carry είτε μια σημαντική και κερδοφόρα αγορά είτε μια αγορά χωρίς μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.
Άνοιγμα στην αγορά του έτοιμου φαγητού πραγματοποιεί το δίκτυο cash & carry της ΜΕΤΡΟ. Το τελευταίο δίμηνο το δίκτυο χονδρικής πώλησης της αλυσίδας φιλοξενεί στα ράφια του έτοιμα κατεψυγμένα φαγητά, προσδοκώντας αύξηση των πωλήσεών του σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες οι οποίοι διατηρούν καντίνες, εστιατόρια ή άλλους χώρους μαζικής εστίασης σε μεγάλες εταιρείες, σχολές, νοσηλευτικά ιδρύματα κά.
Στελέχη της ΜΕΤΡΟ επισημαίνουν ότι η είσοδος της αλυσίδας στο έτοιμο φαγητό, που γίνεται σε συνεργασία με την εταιρεία HELLENIC CATERING και αφορά κυρίως κατεψυγμένα φαγητά –διατίθενται σε ταψιά αλουμινίου των 6 ή 12 μερίδων και σε άλλες συσκευασίες–, βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο, καθώς ουδείς σήμερα γνωρίζει με ασφάλεια το μέγεθος της ανταπόκρισης των επαγγελματιών-επιχειρηματιών στην πρόταση της αλυσίδας. Μάλιστα, υπογραμμίζουν ότι είναι ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, αφού το έτοιμο φαγητό μπορεί να αποδειχθεί για τα cash & carry είτε μια σημαντική και κερδοφόρα αγορά είτε χωρίς μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, δεδομένου ότι η τάση του οργανωμένου χονδρεμπορίου-λιανεμπορίου, είναι να αναπτύσσεται κυρίως στην κατεύθυνση των προϊόντων ψυγείου αντί των προϊόντων κατάψυξης, επί τα ίχνη των ευρωπαϊκών και αμερικανικών εμπειριών.
Στο μεταξύ η HELLENIC CATERING, σύμφωνα με πληροφορίες, πέραν της συνεργασίας της με τη ΜΕΤΡΟ σχεδιάζει ανάλογες συμβάσεις και με άλλες αλυσίδες του οργανωμένο λιανεμπορίου-χονδρεμπορίου. Στόχος της είναι να καθιερώσει το έτοιμο κατεψυγμένο φαγητό και στα οργανωμένα δίκτυα πωλήσεων –σημειώνεται ότι το 30% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από ανάλογες συμφωνίες με τρίτες επιχειρήσεις. Οι πωλήσεις της HELLENIC CATERING το 2003 έφθασαν τα 75,6 εκατ. ευρώ, έναντι 68,9 εκατ. ευρώ το 2002, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της τα 8,39 εκατ. ευρώ, έναντι 7,6 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.