H Metro, στην οποία εργάζονται περισσότερες από 6.500 γυναίκες στο σύνολο των 11.300 υπαλλήλων της, στήριξε τη δράση ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης της Rich Passion Jewellery υπό τον τίτλο #REDress, παίρνοντας θέση κατά της κακοποίησης των γυναικών και των έμφυλων διακρίσεων. Με κυρίαρχο στοιχείο το κόκκινο χρώμα, που προσελκύει την προσοχή της κοινής γνώμης, περισσότεροι από εκατό άνθρωποι της εταιρείας φωτογραφήθηκαν και άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, φορώντας το βραχιόλι που σχεδιάστηκε από τη Rich Passion Jewellery ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Μέρος των εσόδων της καμπάνιας, θα διατεθεί για τη στήριξη του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών, «Διοτίμα».