Η διοίκηση της ΜΕΤΡΟ εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών της το 2003 θα φθάσει τα 420 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2002. Σε ό,τι αφορά τα κέρδη της, ο στόχος το 2003 είναι να ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2002, δηλαδή τα 11,6 εκατ. ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας πέρυσι έφθασε τα 366,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 15,2% σε σχέση με το 2001. Πέρυσι η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 8,9 εκατ. ευρώ, χωρίς τραπεζικό δανεισμό.
Περαιτέρω ανάπτυξη των οικονομικών της μεγεθών αναμένει και φέτος η ΜΕΤΡΟ, η οποία στοχεύοντας στην αποτελεσματικότερη τροφοδοσία του δικτύου της θέτει σε εφαρμογή το επενδυτικό πλάνο της για την κατασκευή νέου κέντρου διανομής με έδρα τα Οινόφυτα. Η εταιρεία προγραμματίζει φέτος τη λειτουργία δύο νέων cash & carry (το πρώτο ήδη εγκαινιάστηκε) και τριών σούπερ μάρκετ.
Για το τρέχον έτος η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών της θα φθάσει τα 420 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2002. Ο στόχος για τα κέρδη της είναι να ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2002, που ήταν και πάλι αυξημένα –ανήλθαν σε 11,6 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 57,18% έναντι του 2001. Ο κύκλος εργασιών έφθασε πέρυσι τα 366,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 15,2% σε σχέση με το 2001.
Επισημαίνεται ότι η ΜΕΤΡΟ πραγματοποίησε το 2002 επενδύσεις ύψους 8,9 εκατ. ευρώ, χωρίς τραπεζικό δανεισμό, ενώ οι μέρες πληρωμής των προμηθευτών μειώθηκαν κατά 2,4. Σήμερα διαθέτει δίκτυο πωλήσεων από 36 σούπερ μάρκετ και 24 & carry –τα καταστήματα λιανικής βρίσκονται στην Αττική και τα cash & carry είναι διασπαρμένα στην Αθήνα (5), στη Θεσσαλονίκη (2) και σε άλλες 17 μεγάλες πόλεις της χώρας.
Το 2003 θα λειτουργήσουν δύο νέα cash & carry, στην Καβάλα (ήδη εγκαινιάστηκε) και την Αλεξανδρούπολη, και τρία σούπερ μάρκετ στην Αττική, ενώ σύντομα ολοκληρώνεται η επέκταση του cash & carry της Πάτρας κατά 1.000 τ.μ., με ταυτόχρονη προσθήκη υπόγειου γκαράζ 2.000 τ.μ.
Αξίζει επίσης να τονιστεί ότι 31 από τα 60 καταστήματα της ΜΕΤΡΟ είναι ιδιόκτητα, καθώς και ότι η επέκταση της εταιρείας βασίζεται πλέον κατά κύριο λόγο σε ιδιόκτητα κτήρια, διότι κρίνεται ότι συμφέρουν περισσότερο από οικονομική και λειτουργική άποψη.
Το 2003 θα συνεχιστούν οι ανακαινίσεις στα παλαιότερα καταστήματα, ενώ ξεκινά σταδιακά και η εφαρμογή συστήματος υγιεινής HACCP, της μεθόδου ελέγχου των «επικίνδυνων» σημείων στην αλυσίδα διακίνησης των προϊόντων.
Μέσα στο 2003 προβλέπεται να αρχίσει η υλοποίηση της επένδυσης για την οικοδόμηση του νέου κέντρου διανομής της ΜΕΤΡΟ στα Οινόφυτα, που θα κατασκευαστεί με την πιο σύγχρονη τεχνογνωσία και προδιαγραφές εξοπλισμού. Το συνολικό κόστος της επένδυσης θα φθάσει τα 10-12 εκατ. ευρώ. Η δημιουργία του νέου κέντρου διανομής θα αυξήσει την αξιοπιστία του συστήματος τροφοδοσίας, ενώ ταυτόχρονα θα απελευθερώσει αρκετούς από τους υπάρχοντες χώρους στο 12ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, στη Μεταμόρφωση.