Τα καταστήματα Metro Cash & Carry ανοίγουν ένα νέο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες τους, με στόχο την άμεση ενημέρωσή τους για θέματα που στηρίζουν και αναβαθμίζουν τη συνεργασία μαζί τους. Με τη δημιουργία της νέας γραμμής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, η αλυσίδα θα μπορεί να ζητά τη γνώμη τους και, φυσικά, να τους παρέχει κάθε πληροφορία. Συγκεκριμένα, οι πελάτες της αλυσίδας, καλώντας καθημερινά στο 801 11 18 19 20, από 08:30 έως 16:30, έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται  για τις προωθητικές ενέργειες που ισχύουν την εκάστοτε περίοδο, με σκοπό τη διασφάλιση και μεγιστοποίηση του κέρδους τους, για θέματα προστασίας της ποιότητας των προϊόντων τους και για τα στοιχεία των καταστημάτων της Metro, ενώ μπορούν να προτείνουν ιδέες και τρόπους βελτίωσης της συνεργασίας τους με την εταιρεία.

Κυρίως, όμως, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας για την άμεση επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με όλο το φάσμα λειτουργιών των καταστημάτων Metro Cash & Carry.

Η Mετρό ΑΕΒΕ δραστηριοποιείται στον χώρο των cash and carry με τα ομώνυμα καταστήματα. Το δίκτυό της απαρτίζεται από 30 cash and carry, διασπαρμένα σε 25 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Ο τζίρος της εταιρείας για το 2007 έφθασε τα 600 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.