Σε αντικατάσταση των παλαιών παραδοσιακών ζυγών, σε ολόκληρο το δίκτυο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My market, αλλά και στα καταστήματα Metro Cash & Carry προχωρά η Metro ΑΕΒΕ. Η αντικατάσταση έγινε σε όλα τα επιμέρους τμήματα των καταστημάτων όπου γίνεται ζύγιση προϊόντων: Αρτοπωλείο, οπωροπωλείο, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, ψητοπωλείο και στα ειδικά εσωτερικά περίπτερα κοπής τυριών και αλλαντικών. Οι παλιοί ζυγοί αντικαταστάθηκαν με ζυγούς – ηλεκτρονικούς υπολογιστές νέας τεχνολογίας, βάσει του σχετικού πλάνου επενδύσεων της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το πλάνο περιλαμβάνει την αντικατάσταση του συνόλου των παραδοσιακών ζυγών σε βάθος τριετίας και τρέχει ήδη εδώ και ένα χρόνο. Για την υλοποίηση του έργου, έχει επιλεγεί το μοντέλο RM-5800 της εταιρίας DIGI. Η πλήρης ανάπτυξη της εφαρμογής έχει γίνει εσωτερικά από την εταιρεία, από τις ομάδες ανάπτυξης λογισμικού της Γενικής Διεύθυνσης Οργάνωσης και Πληροφορικής της Metro AEBE.

Στοχευμένη πληροφόρηση σε πελάτη και εργαζόμενο
Μία από τις καινούριες λειτουργίες στα νέα μοντέλα ζυγών είναι ότι διαθέτουν οθόνες, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πελάτες, οι οποίοι, κατά την αναμονή τους για το ζύγισμα, μπορούν να παρακολουθούν προωθητικά μηνύματα. «Ο εργαζόμενος, από την πλευρά του, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το προϊόν προς ζύγιση από μικροφωτογραφίες και περιγραφές που εμφανίζονται στην οθόνη του: Κατά τη ζύγιση έχει τη δυνατότητα να εμφανίσει στον πελάτη φωτογραφία, μαζί με πληροφορίες του είδους που ζυγίζεται: Βάρος, τιμή μονάδας, τελικό κόστος, και χρήσιμες πληροφορίες του προμηθευτή που σχετίζονται με το προϊόν, ή προτάσεις για άλλα είδη, με τα οποία θα μπορούσε να συνδυαστεί το προϊόν. Για παράδειγμα, για ένα τυρί, θα μπορούσε ο εργαζόμενος του σούπερ μάρκετ να προτείνει ένα κρασί ή αλλαντικά που μπορούν να το συνοδεύσουν», εξηγεί στο FOODReporter ο διευθυντής ψηφιακού μετασχηματισμού της Γενικής Διεύθυνσης Οργάνωσης και Πληροφορικής της Metro AEBE, Αντώνης Γιαννόπουλος.

«Από τα νέα μηχανήματα εμφανίζονται στον εργαζόμενο ενημερώσεις, στοχευμένη πληροφόρηση και όλες οι προγραμματισμένες εργασίες, που πρέπει να εκτελέσει στο πόστο του, όπως οι εργασίες που σχετίζονται με το πρωτόκολλο ασφαλείας τροφίμων HACCP», προσθέτει ο κ. Γιαννόπουλος.

«Στις συσκευές φτάνουν και οι παραγγελίες από το e-shop ή το GenZ, το οποίο αποτελεί νέο σύστημα παραγγελίας self-ordering, που έχει εγκατασταθεί πιλοτικά στα καταστήματα Νέας Σμύρνης και Βριλησσίων, ώστε να προετοιμάζονται οι παραγγελίες από τους εργαζόμενους πριν από την παραλαβή. Στις παραγγελίες εμφανίζονται και τα σχόλια που έχει συμπεριλάβει ο κάθε πελάτης, όπως π.χ., να κοπούν χοντρές ή λεπτές οι φέτες του επιλεγμένου τυριού ή αλλαντικού, εξασφαλίζοντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση», συμπληρώνει ο κ. Γιαννόπουλος.

Η εφαρμογή της Metro ΑΕΒΕ, που σε δύο χρόνια είναι προγραμματισμένο να έχει εγκατασταθεί και να λειτουργεί σε κάθε κατάστημα My market και Metro Cash & Carry, βραβεύτηκε με το πλατινένιο βραβείο στα Super Market Awards 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter