Και το όνομα αυτών My market. Δεν πρόκειται για μια ακόμη νεοσύστατη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αλλά για τη νέα εταιρική ταυτότητα των καταστημάτων λιανικής της ΜΕΤΡΟ, που πλέον διαχωρίζουν πλήρως τον τίτλο τους από το δίκτυο cash & carry.

Και το όνομα αυτών My market. Δεν πρόκειται για μια ακόμη νεοσύστατη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αλλά για τη νέα εταιρική ταυτότητα των καταστημάτων λιανικής της ΜΕΤΡΟ, που πλέον διαχωρίζουν πλήρως τον τίτλο τους από το δίκτυο cash & carry.

Πριν από περίπου έναν χρόνο η ΜΕΤΡΟ αποφάσισε να προσδώσει νέο προφίλ στα καταστήματα σούπερ μάρκετ του δικτύου της, καθιστώντας αυτά πιο φιλικά και κυρίως πιο ελκυστικά σε κάθε παλιό και νέο πελάτη, καθώς και στις νεότερες γενιές των καταναλωτών.

Η αλλαγή της επωνυμίας των καταστημάτων από ΜΕΤΡΟ σε My market ουσιαστικά αποτέλεσε την αφορμή για τη ριζική αλλαγή της πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αλλά και για την ενίσχυση της αυτόνομης ανάπτυξης των καταστημάτων της. Η αναμόρφωση της εικόνας των μονάδων λιανικής πώλησης ήταν το επιστέγασμα μιας διαδικασίας βελτιώσεων και αλλαγών που εδώ και έναν περίπου χρόνο διεξάγει η ΜΕΤΡΟ, με στόχο να αποτελέσει την πλέον ποιοτική ελληνική πρόταση στον χώρο των σούπερ μάρκετ.

Το concept των καταστημάτων My market κόστισε στην αλυσίδα περί τα 7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2 εκατ. ευρώ διατέθηκαν για τις νέες ταμπέλες και τη διαφημιστική υποστήριξη του εγχειρήματος και τα υπόλοιπα για την αναβάθμιση των καταστημάτων και την προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα (αλλαγές στα λογότυπα σε σακούλες και στα υλικά συσκευασίας κά).

Άνοιγμα στο νεανικό κοινό, έμφαση στην οικειότητα

Όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση της ΜΕΤΡΟ, «το όνομα «My market» ή «Το δικό μου σούπερ μάρκετ» επιλέχθηκε ως μέσο επικοινωνίας της μεγάλης αυτής αλλαγής, καθώς επίσης και για να εκφράσει τις αξίες και την υπόσχεση που δίνει η μάρκα στον καταναλωτή». Τα στελέχη της αλυσίδας χαρακτηρίζουν φιλικό, εύηχο, μοντέρνο και ευκολομνημόνευτο τον νέο τίτλο. Όπως τονίζουν, γίνεται εύκολα αντιληπτός από τους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα διευρύνει την επικοινωνιακή επιρροή της αλυσίδας, ανοίγοντάς την στο νεανικό και δυναμικό κοινό. Προσθέτουν επίσης ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο η εικόνα της αλυσίδας διαφοροποιείται από το απρόσωπο στιλ των σούπερ μάρκετ, προσαρμοζόμενη με σύγχρονο τρόπο στη νέα αντίληψη των καταστημάτων που δίνουν έμφαση στην οικειότητα.

«Βασισμένοι σε επισταμένες έρευνες, προχωρούμε σε μια σημαντική αλλαγή και δημιουργούμε τη νέα εικόνα των καταστημάτων μας, ώστε ο καταναλωτής να εισπράττει έμπρακτα το ότι είναι πάντοτε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας», τόνισε ο κ. Παντελής Παντελιάδης, πρόεδρος της ΜΕΤΡΟ, προσθέτοντας ότι «στο επιχειρηματικό επίπεδο, το My market σηματοδοτεί την απόφασή μας για αυτόνομη ανάπτυξη του κλάδου των σούπερ μάρκετ, εξασφαλίζοντας ότι η ΜΕΤΡΟ θα διατηρήσει τον χαρακτήρα της και τις αξίες που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό της».

Τα εγκαίνια του πρώτου My market πραγματοποιήθηκαν στις 14 Ιουνίου, στο κατάστημα της Αγίας Βαρβάρας. Μέχρι τον Οκτώβριο πρόκειται να έχει ολοκληρωθεί η προσαρμογή και των 38 καταστημάτων της αλυσίδας στα νέα δεδομένα, ενώ έως τα τέλη του 2004 πρόκειται να δημιουργηθούν ακόμη 2 καταστήματα My market, στη Νέα Πεντέλη και στους Αγίους Θεοδώρους.