“Το νέο προϊόν”, μας είπαν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ, “απευθύνεται σε όλη οικογένεια, σε λάτρεις και μη του μελιού. Προσφέρει, μέσα από την ποικιλία της γκάμας του, τον πλούτο των γεύσεων της φύσης και μαζί τον πλούτο των διαφορετικών θρεπτικών ιδιοτήτων που κάθε ποικιλία έχει, απαντώντας στην ανάγκη των καταναλωτών για υγιεινά και ποιοτικά προϊόντα διατροφής”. 

Το Μέλιστο θα υποστηριχθεί δυναμικά μέσω ενός προωθητικού προγράμματος που περιλαμβάνει διαφημιστική εκστρατεία, προσφορές γνωριμίας για τους καταναλωτές, εκτεταμένες δειγματοδιανομές και ενέργειες εντός των καταστημάτων (tailor made).

Μέσω του δυναμικού δικτύου της ΕΛΓΕΚΑ θα διανεμηθεί σε όλα τα καταστήματα σούπερ μάρκετ, στα οποία υπόσχεται, όντας η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά μελιού στην αγορά, επιπλέον πωλήσεις.