Στον αέρα βρίσκεται η ταινία που δημιούργησε η Spot JWT για τα 60 χρόνια των μακαρονιών Melissa.

Κάτω από το διαχρονικό concept «Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε;», η ταινία μας μεταφέρει στο παρελθόν, σε σημαντικές ιστορικές στιγμές των τελευταίων 60 χρόνων, όπως η ερμηνεία της Μαρίας Κάλλας στη Σκάλα του Μιλάνου, η πρώτη προσσελήνωση του ανθρώπου, ακόμη και η κατάκτηση του ευρωπαϊκού κυπέλλου στο ποδόσφαιρο που μας έκανε εθνικά υπερήφανους.

Και ενώ κάθε φορά όλη η ελληνική οικογένεια της εποχής είναι συγκεντρωμένη γύρω από το ραδιόφωνο ή την τηλεόραση και παρακολουθεί με προσήλωση αυτά τα γεγονότα, η προσοχή του μακαρονά είναι πάντα στραμμένη σε μια μακαρονάδα Melissa που απολαμβάνει εκείνη τη στιγμή.

«Μέσω του νέου αυτού διαφημιστικού, οι αναλλοίωτες αξίες της μάρκας Melissa προβάλλονται με έναν ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο στον θεατή», τονίζει εκπρόσωπος της εταιρείας. «Η ιστορία των μακαρονιών Melissa είναι άρρηκτα δεμένη με την ιστορία της ελληνικής οικογένειας των τελευταίων έξι δεκαετιών, είναι η γεύση που έχουν αγαπήσει γενιές ελλήνων μακαρονάδων.

Απευθυνόμενη, λοιπόν, σε αυτό το αφοσιωμένο στη μάρκα κοινό, η “Melissa” δημιούργησε μια εταιρική επικοινωνία εξωστρεφή, απαλλαγμένη από τα στερεότυπα της σοβαροφάνειας, που κερδίζει τον θεατή με τη μοντέρνα και δημιουργική ματιά της».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εξαιρετική σκηνοθεσία σε μεταφέρει στην κυριολεξία σε άλλες εποχές, ενώ μοναδική είναι και η ερμηνεία των ηθοποιών. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Movielab και τη σκηνοθεσία ο Πλάτωνας Ανδρονίδης.

Info
Πελάτης:
Melissa Kikizas
Προϊόν: Corporate Campaign
Δημιουργός: Spot JWT
Μέσα προβολής: TV
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Οκτ.-Νοεμ. 2010