Η οικογενειακή επιχείρηση Melinikon, προσφέρει 100% ελληνικό μέλι, σε ποικιλίες όπως ανθέων, πεύκου και θυμαρίσιο. Πρόσφατα, πρόσθεσε μαρμελάδες με 55% φυσικά φρούτα, ενώ διαθέτει και προϊόντα όπως γύρη, πρόπολη και βασιλικό πολτό.

Αύξηση πωλήσεων μέσω του ξενοδοχειακού κλάδου
Η Melinikon κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 40% το 2024, σύμφωνα με την Παναγιώτα Γκρίτζαλη, Sales Manager της εταιρείας. Σε δηλώσεις της στο FOODReporter, σημείωσε πως η ανάπτυξη αυτή οφείλεται στην επέκταση της παρουσίας της Melinikon σε νέους κλάδους, όπως ο ξενοδοχειακός τομέας και οι φούρνοι, όπου τα προϊόντα της χρησιμοποιούνται πλέον ως πρώτη ύλη. Πέρα από τον χώρο των ντελικατέσεν, όπου τα προϊόντα της είχαν ήδη καθιερωθεί, η εταιρεία έχει ενισχύσει την παρουσία της, εξασφαλίζοντας τη διάθεσή τους στα ράφια αλυσίδων όπως η Θανόπουλος (σε Αθήνα), καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα της Carrefour.

Η Melinikon βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τη διάθεση των προϊόντων της σε όλα τα καταστήματα της Carrefour, ενώ οι προσδοκίες για το 2025 περιλαμβάνουν περαιτέρω αύξηση πωλήσεων κατά τουλάχιστον 30%.

Αυτόνομη πλέον η Melinikon, συνεχίζει τη συνεργασία με τη Μελισσοκομική Αθηνών
Παράλληλα, αν και πλέον λειτουργεί ως αυτόνομη εταιρεία και όχι ως θυγατρική της Μελισσοκομικής Αθηνών, η συνεργασία με τη Μελισσοκομική παραμένει σταθερή, καθώς τα υπερσύγχρονα συσκευαστήρια της Melinikon στεγάζονται στις εγκαταστάσεις της Μελισσοκομικής στο Σχηματάρι. Σύμφωνα με την κ. Γκρίτζαλη, η εταιρεία στρέφει το βλέμμα της προς το εξωτερικό, με έντονο ενδιαφέρον από αγορές όπως η Αμερική, η Ινδία και η Πορτογαλία. Παρόλο που μέχρι σήμερα δεν διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα, βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανούς συνεργάτες, ιδίως στην Ινδία, προετοιμάζοντας τα επόμενα βήματά της για να ανταποκριθεί στην ζήτηση.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter