Mε κεντρικό μήνυμα «Το πήραν οι άνθρωποι, τα πήραν οι θεοί» ξεκίνησε η νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας Αττική-Πίττας για το μέλι Νέκταρ.

 Τα προϊόντα της εταιρείας Αττική-Πίττας έχουν μια μακρά παράδοση και αποδοχή από την ελληνική οικογένεια. Έχουν, στην ουσία, συνδεθεί άρρηκτα με την εικόνα που φέρνει στο μυαλό του ο έλληνας καταναλωτής όταν σκέφτεται το τυποποιημένο μέλι, εγγυημένης ποιότητας. Η εταιρεία παρουσιάζει τώρα στην αγορά ένα νέο ελληνικό μέλι, το μέλι Νέκταρ.

 Πίνακας 1: Μέλι –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Σεπτ. 2009  Ιαν.-Σεπτ. 2010
 Αττική Μελισσοκομική  681,7  284,84
 Ελοβάρη βασ. πολτός  12,3  50,45
 Macrovita βασ. πολτός  73,71  34,62

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μέλι – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Σεπτ. 2009  Ιαν.-Σεπτ. 2010
 Τηλεόραση  678,69  252,89
 Ραδιόφωνο  31  42,28
 Περιοδικά  112,93  103,83
 Εφημερίδες  0  5,56
 Σύνολο κατηγορίας  822,62  404,55

 Πηγή: Media Services SA

Η διαφημιστική καμπάνια για τη γνωριμία του ελληνικού καταναλωτικού κοινού με το νέο προϊόν δημιουργήθηκε από την εταιρεία Magnet. Ο στόχος της επικοινωνίας είναι να δημιουργηθεί μια διαφοροποιημένη εικόνα για τη νέα σειρά μελιών της Αττική. Το concept της επικοινωνίας είναι «ο θυμός των θεών, καθώς το νέκταρ γίνεται η καθημερινή απόλαυση για τους ανθρώπους».

Προωθείται, με αυτόν τον τρόπο, το μήνυμα πως κάτι τόσο εκλεκτό, ώστε να είναι προνόμιο μόνο των θεών, φθάνει τώρα και στους ανθρώπους από την Αττική-Πίττας. «Tο νέο ελληνικό μέλι Νέκταρ», μας είπαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, «έχει την εγγύηση της Αττική–Πίττας, που εδώ και 83 χρόνια έχει ταυτίσει το όνομά της με το επώνυμο και εκλεκτής ποιότητας και γεύσης ελληνικό μέλι, του οποίου κάθε σταγόνα αποτελεί μια απολαυστική εμπειρία».

Το μέλι Νέκταρ κυκλοφορεί σε δύο ξεχωριστές ποικιλίες, Πευκόμελο και Ανθόμελο.

INFO: Πελάτης: Αττική-Πίττας, Προϊόν: Μέλι Νέκταρ, Δημιουργός: Magnet