Σύμφωνα με δηλώσεις του εμπορικού της διευθυντή, η Sainsbury οφείλει τη σημαντική άνοδο κατά 17,5% των ετήσιων προ φόρων κερδών της στην αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, που εξασφάλισε στα καταστήματά της υψηλή διαθεσιμότητα προϊόντων.

[ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ] Η αλυσίδα σημείωσε αύξηση ετήσιων πωλήσεων κατά 5,1%. Οι ελλείψεις προϊόντων στα ράφια της ήταν, σύμφωνα με εκπροσώπους της αλυσίδας, η αχίλλειος πτέρνα της. Τώρα, με τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών αναπλήρωσης των ραφιών, η εταιρεία παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών.

Εν τω μεταξύ, η Sainsbury έχει ξεκινήσει την εφαρμογή του προγράμματος «click and collect» πιλοτικά σε 10 καταστήματά της. Σύμφωνα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους μέσω internet, επιλέγοντας από μια γκάμα 8000 non food προϊόντων και να τα παραλαμβάνουν από το κατάστημα.