Λιγότερο από έναν χρόνο από τη δημιουργία της (τον Μάρτιο του 2024), η εταιρεία Megans έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο στο λιανεμπόριο, όσο και στο HoReCa με τα vegan έτοιμα γεύματά της που είναι εμπνευσμένα από τη μεσογειακή κουζίνα.

Μιλώντας στο FOODReporter, η Ελένη Παπαδοπούλου, Sales & Marketing Manager της Megans, ανέφερε πως προϊόντα της εταιρείας έχουν ήδη τοποθετηθεί στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, ενώ έχουν μπει και στην εστίαση (μεταξύ άλλων σε εστιατόριο του επιχειρηματία Β. Σταθοκωστόπουλου), καθώς και σε catering. Κάτι που όπως επεσήμανε και η ίδια δεν είναι εύκολο για μία νεαρή, καινοτόμο εταιρεία με αποκλειστικά vegan προϊόντα.

Στο σταυροδρόμι τριών ισχυρών καταναλωτικών τάσεων
Το πλεονέκτημα της Megans είναι ότι βρίσκεται στο σταυροδρόμι τριών ισχυρών καταναλωτικών τάσεων: της plant-based διατροφής, της μεσογειακής διατροφής, αλλά και της υγιεινής διατροφής.

Τα προϊόντα της δεν περιέχουν σόγια, διογκωτικά ή χημικά, ενώ περιέχουν θρεπτικά συστατικά χάρη στη βάση τους, η οποία είναι το εξωτικό jackfruit, που ειδικά στο Green Burger της εταιρείας συνδυάζεται με ένα λιγότερο γνωστό superfruit, τη moringa.

Η γκάμα προϊόντων της Megans περιλαμβάνει μεταξύ άλλων vegan γύρο, κεφτεδάκια, μουσακά, παστίτσιο, γιουβαρλάκια, σουτζουκάκια και γεμιστά. Σημειωτέον ότι η εταιρεία συμμετείχε και στην περσινή έκθεση SIAL στο Παρίσι, όπου το περίπτερό της συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον από τους διεθνείς επισκέπτες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter