Οι καταναλωτές κατατάσσουν τα σούπερ μάρκετ μεταξύ των τριών κλάδων, από τους οποίους πιστεύουν πως έχουν τίμια αντιμετώπιση. Αυτό καταγράφεται σε έρευνα που πραγματοποίησε στη Μ. Βρετανία η εταιρεία Vision Critical για λογαριασμό του site σύγκρισης τιμών gocompare.com.

Πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (δείγμα πάνω από 2.000 άτομα), δήλωσαν πως θα πίστευαν πολύ πιο εύκολα ότι επιχειρήσεις όπως η Tesco και η Sainsbury’s τους φέρονται έντιμα, παρά κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες ή επιχειρήσεις παροχής ενέργειας. Μόνο μεγάλες επιχειρήσεις ένδυσης και μεγάλοι online λιανέμποροι φαίνεται πως έχουν κερδίσει επίσης την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, αφού στην έρευνα κατατάσσονται στη δεύτερη και την πρώτη θέση αντίστοιχα. Τα σούπερ μάρκετ θα βρίσκονταν στη δεύτερη θέση εάν κρίνονταν μόνο βάσει του ποσοστού όσων απάντησαν πως «είναι πιθανό να αντιμετωπίζουν τους καταναλωτές έντιμα ή αρκετά έντιμα», που ήταν 31% σε σύγκριση με το 29% των μεγάλων επιχειρήσεων ένδυσης. Βρέθηκαν όμως στην 3η θέση, γιατί ένα ποσοστό 20% απάντησε πως θεωρεί ότι οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι «πιθανό να αντιμετωπίζουν τους καταναλωτές με άδικο τρόπο», ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στους μεγάλους λιανέμπορους ένδυσης ήταν 15%.