Έμφαση στα προϊόντα τρούφας έδωσε η Medifoodia στη HORECA 2025, παρουσιάζοντας φρέσκες τρούφες, paté, σάλτσες, λάδι τρούφας και snacks. Στο FOODReporter μίλησε η ιδιοκτήτρια της εταιρείας, Κατερίνα Σωτήρη, αποκαλύπτοντας τα νέα πλάνα της Medifoodia στον χώρο των premium προϊόντων.
Για πρώτη φορά, η εταιρεία λάνσαρε το δικό της λάδι τρούφας Evoo White Truffle 3%, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο πριν την κυκλοφορία του, με μόνη εκκρεμότητα την ολοκλήρωση των ετικετών συσκευασίας.
Το προϊόν προορίζεται για τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει τόσο δικούς της κωδικούς, όσο και εισαγόμενα προϊόντα, ενώ σχεδιάζει να διευρύνει τη γκάμα της με νέες σάλτσες – μαγιονέζα, μουστάρδα, κέτσαπ – καθώς και νέο paté δικής της παραγωγής. Στόχος είναι οι εξαγωγές, με τα πατατάκια να αποκτούν πλέον το δικό τους λογότυπο για είσοδο σε διεθνείς αγορές.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter