Τα βραβεία Meat Awards 2022 έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την BOUSSIAS με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα, τις πρωτοποριακές υπηρεσίες, καθώς και τις καινοτόμες επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της παραγωγής και πώλησης κρέατος και των υποπροϊόντων του. «Οι άνθρωποι και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε όλη την αλυσίδα του κρέατος και των προϊόντων του στην Ελλάδα, προσπαθούν διαρκώς να παρέχουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες στους καταναλωτές ακόμα και μέσα σε δύσκολες συγκυρίες. Αυτές τις προσπάθειες θα επιχειρήσουν να βραβεύσουν για πρώτη φορά στην χώρα μας τα Meat Awards 2022 που διοργανώνονται από την BOUSSIAS. Είναι μια προσπάθεια που υποστηρίζεται από μια πολύπειρη ομάδα σε τέτοιες διοργανώσεις κάτι που εγγυάται ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα» δηλώνει ο Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης, Νικόλαος Σολωμάκος (Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Γραμματέας Ελληνικής Κτηνιατρικής Ακαδημίας).

Νικόλαος Σολωµάκος, πρόεδρος κριτικής επιτροπής Meat Awards

Ευκαιρία ανάδειξης της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών του κλάδου
«Ένας από τους βασικούς λόγους που αποφάσισα να συμμετέχω στη διαδικασία των Meat Awards 2022 είναι ότι δίνεται η δυνατότητα σχεδόν σε όλες τις εταιρείες και τους επαγγελματίες της αγοράς του κρέατος στην Ελλάδα να συμμετέχουν και να διεκδικήσουν τη διάκρισή τους στον τομέα που δραστηριοποιούνται μέσα από μια μεγάλη γκάμα κατηγοριών βράβευσης. Έτσι μπορούν να συμμετέχουν από εταιρείες και μικρότερους παραγωγούς μέχρι καταστήματα που θεωρούν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρουν στους καταναλωτές μπορεί να διακριθούν μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον» αναφέρει ο Νικόλαος Σολωμάκος.

Αναλυτικότερα, μπορούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα μέχρι τις 8 Ιουλίου 2022, οι εταιρείες που εμπορεύονται ή παράγουν προϊόντα και υποπροϊόντα κρέατος, διαθέτουν εξοπλισμό και λύσεις επαγγελματικού κρεοπωλείου ή παρέχουν υπηρεσίες εστίασης, packaging και logistics προϊόντων κρέατος και τα τελευταία χρόνια έχουν να επιδείξουν πρωτοποριακές πρακτικές στη βιομηχανία κρέατος.

«Είναι ξεκάθαρο ότι η βράβευση μέσα από τις διαδικασίες του διαγωνισμού από τόσο έμπειρους και αναγνωρισμένους ανθρώπους, όπως τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής, δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να αναδείξουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους και να την επικοινωνήσουν στους πελάτες τους» υπογραμμίζει ο κ. Σολωμάκος.

Πρέπει να δείξουμε στους καταναλωτές ότι ακούμε τις ευαισθησίες και τις ανησυχίες τους και προσαρμοζόμαστε
Σύμφωνα με τον Νικόλαο Σολωμάκο, η κοινωνία και η αγορά έχουν περιέλθει σε μια αρκετά ιδιαίτερη περίοδο μετά τον ερχομό της πανδημίας που επηρέασε ριζικά την καθημερινότητα όλων σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. «Είναι όμως, μια εποχή που επιταχύνει τη μετάβαση σε ένα καινούργιο περιβάλλον για την αγορά του κρέατος στην Ελλάδα και σε παγκόσμιο επίπεδο» τονίζει ο κ. Σολωμάκος, δημιουργώντας ένα ρεαλιστικά αισιόδοξο κλίμα για την εξελικτική πορεία του κλάδου. Όσον αφορά στις τάσεις που έχουν να αντικρίσουν εντονότερα οι επαγγελματίες του κλάδου στο άμεσο μέλλον, ο ίδιος επισημαίνει ότι η διατροφική αξία του κρέατος μπορεί να είναι δεδομένη, παρόλα αυτά το ποσοστό συμμετοχής του στην καθημερινή διατροφή του ανθρώπου θα επηρεαστεί.

«Οι μεταβολές στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και ο σεβασμός στην υγεία και την ευζωία των ζώων είναι θέματα κρίσιμης σημασίας για την αλυσίδα παραγωγής του κρέατος σε όλους τους κρίκους της και πρέπει να αντιμετωπιστούν με την δέουσα προσοχή» αναφέρει ο Πρόεδρος Επιτροπής Αξιολόγησης.

Το στοίχημα στην αλυσίδα του κρέατος και των προϊόντων του είναι η χάραξη μιας παράλληλης πορείας των επαγγελματιών του κλάδου και των τάσεων της εποχής, που ελέγχουν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιοι οι καταναλωτές. «Πρέπει να συμβαδίσουμε με την εποχή μας και να δείξουμε στους καταναλωτές ότι ακούμε τις ευαισθησίες και τις ανησυχίες τους και προσαρμοζόμαστε.
Οι καιροί ου μενετοί» ολοκληρώνει με αυτήν τη συμβουλή ο Νικόλαος Σολωμάκος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter