Στα τέλη του 2022 ή το αργότερο στις αρχές του 2023 αναμένεται να κάνουν την επανεμφάνισή τους στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας, μετά από πολυετή απουσία, τα προϊόντα με την επωνυμία «Αγνό», μετά την απόκτηση των εγκαταστάσεων και των εμπορικών σημάτων της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία, σύμφωνα με τον σχεδιασμό της εταιρείας.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Δημήτρης Σαράντης, πρόεδρος του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, αποκάλυψε ότι η αρχή θα γίνει με κωδικούς κάποιων βασικών προϊόντων από τους περίπου 15 κωδικούς της Αγνό που απέκτησε ο όμιλος, και συγκεκριμένα με γάλα, γιαούρτι, τυρί και βούτυρο, που θα τοποθετηθούν αρχικά στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας.

Ο όμιλος ενδιαφέρεται και για τα παγωτά, μία κατηγορία στην οποία δεν έχει σήμερα παρουσία στην ελληνική αγορά, όμως ο ίδιος σχολίασε πως η επέκταση σε αυτόν τον τομέα απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και θα διερευνηθεί σε δεύτερο χρόνο, καθώς η ελληνική αγορά του παγωτού έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με τη δεκαετία του ’80, όταν η Αγνό μεσουρανούσε.

Έως και 100 εκατ. για το εργοστάσιο στον Λαγκαδά
Όσον αφορά στις εγκαταστάσεις της Αγνό στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, ο κ. Σαράντης τόνισε πως ουσιαστικά τίποτα δε δουλεύει μέσα σε αυτές, αφού το εργοστάσιο εδώ και χρόνια δε λειτουργεί, και εκτίμησε πως η επένδυση που απαιτείται για την επαναλειτουργία του σίγουρα θα ξεπεράσει τα 50 εκατομμύρια ευρώ, και δεν αποκλείεται να φτάσει και τα 100 εκατ. ευρώ. «Από τη στιγμή που θα έχουμε τα δεδομένα για το ποια είναι η αποδοχή των προϊόντων στην αγορά, θα χρειαστούμε περίπου τρία χρόνια για να αποκαταστήσουμε το εργοστάσιο, το οποίο θα πρέπει να γίνει υπεραυτόματο και να πληροί όλες τις αναγκαίες προδιαγραφές, γι’ αυτό και απαιτεί υψηλή επένδυση», εξήγησε, σημειώνοντας πως ο φέρων οργανισμός του εργοστασίου είναι πολύ πιθανό να παραμείνει, όπως και τα σιλό γάλακτος, τα οποία υπάρχει επίσης η δυνατότητα να μετακινηθούν οπουδήποτε ο όμιλος τα έχει ανάγκη.

Σε πρώτη φάση, πάντως, τα προϊόντα Αγνό θα παράγονται σε πρώτη φάση στα εργοστάσια του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία στη Λάρισα, στα Τρίκαλα ή στη Ροδόπη, και σύμφωνα με τον κ. Σαράντη, από την ανταπόκριση των καταναλωτών θα εξαρτηθούν πάρα πολλά ως προς το εργοστάσιο στον Λαγκαδά. «Πιστεύουμε ότι το σήμα της Αγνό, με πολύ καλή υποστήριξη από τον όμιλο, μπορεί να ξαναπάρει μερίδια αγοράς στη Θεσσαλονίκη και γενικά τη Μακεδονία και αν στη συνέχεια έχει ζήτηση και στη Νότια Ελλάδα δεν θα χαλάσουμε το χατίρι κανενός», συμπλήρωσε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter