Για αυξήσεις στις οποίες δεν προχώρησε μέχρι σήμερα ετοιμάζεται η ελληνική θυγατρική της Pernod Ricard. Όπως είπε ενώπιον δημοσιογράφων ο Mathieu Lambotte, διευθύνων σύμβουλος της Pernod Ricard Hellas, η εταιρεία ξεκινά να «σερβίρει» ανατιμήσεις μέσα στο επόμενο τετράμηνο, ενώ προς το παρόν και εν μέσω του οικονομικού της έτους αναμένει τις κινήσεις που θα κάνουν και οι προμηθευτές της, καθώς οι αυξήσεις θα είναι ανάλογες.

Ο ίδιος μίλησε και για τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα, τονίζοντας πως καταγράφηκε αύξηση της ζήτησης από τον Ιούλιο, οπότε και «σημειώθηκε ισχυρή ανάκαμψη του κλάδου μας και όλοι αντιμετωπίσαμε την έλλειψη αποθεμάτων». Αυτές οι εκτιμήσεις ήρθαν μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση των ενοποιημένων αποτελεσμάτων του ομίλου της Pernod Ricard. Το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους, δηλαδή το περασμένο καλοκαίρι ο τζίρος έφτασε σχεδόν στα 6 δισ. ευρώ, σημειώνοντας ανάπτυξη της τάξης του 17%. Ειδικά στην Ευρώπη, η Pernod Ricard είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 21% σε σχέση με πέρσι και κατά 14% σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα, χάρη στο rebound που πέτυχε σε Ισπανία, Γαλλία, στον κλάδο του travel retail και στη συνεχιζόμενη καλή πορεία της Ανατολικής Ευρώπης.

Ανοιχτή η πόρτα της μονάδας της Λέσβου στους Έλληνες παραγωγούς
Η Pernod Ricard Hellas που έχει στο χαρτοφυλάκιό της σήματα όπως τα ουίσκι Ballantine’s και Jameson, τη βότκα Absolut, το ρούμι Havana και το τζιν Beefeater, έγραψε μια καλή περίοδο, από το καλοκαίρι, όταν τα περιοριστικά μέτρα είχαν αρθεί. Θυμίζουμε ότι η εταιρεία διατηρεί παραγωγή και στην Ελλάδα, καθώς στο εργοστάσιο της Μυτιλήνης παράγονται τα ούζα Μίνι, Λέσβος και Φήμη, ενώ η τελευταία της συνεργασία ήταν το 2020, όταν ανακοινώθηκε η έναρξη της παραγωγής των τεσσάρων λικέρ Roots της Roots Spirits των αδελφών Σμυρλάκη, των οποίων ανέλαβε και τη διανομή λίγο αργότερα.

Στόχος της εταιρείας είναι να αφήσει ανοιχτή την πόρτα και για άλλους Έλληνες παραγωγούς, παρά τη «μέτρια» επίδοση των ούζων στην εσωτερική αγορά. Εξάλλου τα στρατηγικά τοπικά σήματα της Pernod Ricard έτρεξαν το πρώτο εξάμηνο του έτους της με 14%, χάρη στην ανάκαμψη των ινδικών ουίσκι. Στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών της δράσεων, η Pernod Ricard Hellas προχωρά στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας «My beach. Our Planet». Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2022 από την Αττική με τον καθαρισμό 7 παραλιών και την εκπαίδευση beach bars κοντά σε αυτές τις παραλίες και αναμένεται να συμβάλει στον καθαρισμό περισσότερων από 30.000 τ.μ. ελληνικών παραλιών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter