Ρυθμό ανάπτυξης 7% έδειξαν τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η ίδια η εταιρεία μετά την παρουσίαση των σχετικών αποτελεσμάτων στα στελέχη της και στο διοικητικό της συμβούλιο. Η εταιρεία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία από τρίμηνο σε τρίμηνο, «καταγράφοντας τα πιο υψηλά ποσοστά στην ιστορία της». Μέσα στο 2024, στόχος της Μασούτης είναι να συνεχίσει να επενδύει στις τιμές, καθώς σε αυτόν τον τομέα αποδίδει η ίδια τη μέχρι τώρα επιτυχία της τη φετινή χρονιά. «Η στρατηγική απόφαση για επένδυση σε χαμηλότερες τιμές και ενίσχυση των προσφορών, μαζί με την μεγάλη γκάμα ιδιωτικής ετικέτας, αποτέλεσαν επιτυχημένη συνταγή που ανταποκρίθηκε πλήρως στις ανάγκες του καταναλωτή», ανέφερε η Μασούτης και επιπλέον, εκτιμά ότι «η πολιτική συγκράτησης του πληθωρισμού στα ράφια της οδήγησε σε σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης». Η παραπάνω στρατηγική αναμένεται να αποτυπωθεί και στον ισολογισμό του 2023, όπου «τα κέρδη θα είναι συγκρατημένα, επειδή σημαντικό κομμάτι της κερδοφορίας μετακυλίστηκε προς την στήριξη των ελληνικών νοικοκυριών και του συνόλου των καταναλωτών μέσα σε μία περίοδο έντονου πληθωρισμού». Για το το 2023, ο κύκλος εργασιών της ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ, με ρυθμό ανάπτυξης 16%.
Το πλάνο ανάπτυξης
Το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει δύο ακόμη νέα καταστήματα στην Αττική, δηλαδή το γνωστό project στις Τρεις Γέφυρες, αλλά και ένα ακόμη, στη Νέα Σμύρνη κι επίσης, ένα στη Χαλκίδα, ένα ακόμη στην Εύβοια και ένα σε νησί του Ιονίου, που ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό. Ταυτόχρονα, το πρόγραμμα ανακαινίσεων υπαρχόντων καταστημάτων του 2024 συνεχίζεται δυναμικά, με πέντε επιπλέον ανακαινίσεις: Σαντορίνη (Καρτεράδος), Κέρκυρα, Μήλο, Τρίκαλα, Θεσσαλονίκη (Παστέρ 12, Άνω Πόλη).
Η εταιρεία συνεχίζει να επιδιώκει την προσφορά εξαιρετικού περιβάλλοντος αγορών, με άψογη εξυπηρέτηση πελατών κι ακόμη, αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών με αιχμή τα καταστήματα Grand Μασούτης, τα εμπλουτίστηκαν και με παρουσία στην Αθήνα: Το κατάστημα της Γλυφάδας έκλεισε επτάμηνο λειτουργίας. Παράλληλα, οι επενδύσεις της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ στις τουριστικές περιοχές φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς, καθώς η εταιρεία έχει καταφέρει να εδραιώσει ισχυρή παρουσία στη νησιωτική Ελλάδα, μέσα από δυναμικό πλάνο ανάπτυξης, στηρίζοντας, παράλληλα, τους τοπικούς παραγωγούς και τα τοπικά προϊόντα, με τη συμπερίληψή τους στο προσφερόμενο κωδικολόγιο από τα ράφια της.
Άλλωστε, με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, η Διαμαντής Μασούτης ΑΕ επενδύει διαρκώς σε νέα καταστήματα και στο σύνθετο έργο της ανακαίνισης των υφιστάμενων καταστημάτων. Ακόμη, έχει δημιουργήσει σύγχρονο ψηφιακό πόλο αγορών με e-shop φιλικό προς το χρήστη, προκειμένου να πραγματοποιεί ο κάθε καταναλωτής εύκολα και γρήγορα τις αγορές του από την άνεση του σπιτιού του, με όλες τις προσφορές και τα προνόμια που ισχύουν για εκείνον και στα φυσικά καταστήματα.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter