Σε πραγματική «μάχη» επιδίδονται οι αλυσίδες ταχυεστίασης στις ΗΠΑ για να προσελκύσουν ξανά καταναλωτές που λόγω ακρίβειας έχουν μειώσει τις επισκέψεις τους σε αυτές.

Συγκεκριμένα, μόλις λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη του πρακτορείου Bloomberg ότι τα McDonald’s σχεδιάζουν να προσφέρουν γεύματα των 5 δολαρίων από τα τέλη Ιουνίου, έγινε γνωστό πως το ίδιο ακριβώς προτίθεται να κάνει και η Burger King, και μάλιστα νωρίτερα από την ανταγωνίστριά της, αλλά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, καθώς η προωθητική ενέργεια θα διαρκέσει αρκετούς μήνες, ενώ αυτήν των McDonald’s λίγες εβδομάδες.

Στο παιχνίδι και η αλυσίδα fast – food Wendy’s
Από το «παιχνίδι» των προσφορών δε λείπει και η Wendy’s, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε ένα γεύμα πρωινού στην τιμή των 3 ευρώ, επιχειρώντας και αυτή να φέρει ξανά κοντά της ένα κοινό που δυσκολεύεται όλο και περισσότερο να τα βγάλει πέρα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter