Όταν το 1996 η Gemey εξαγόρασε τη Maybelline, οι δύο εταιρείες ήταν ήδη καταξιωμένες στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής αντίστοιχα. Η επιτυχημένη τους πορεία συνεχίστηκε και μετά τη συνένωσή τους και σήμερα η Maybelline-Gemey κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά προϊόντων μακιγιάζ ευρείας κατανάλωσης.

Oταν το 1996 η Gemey εξαγόρασε τη Maybelline, οι δύο εταιρείες ήταν ήδη καταξιωμένες στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής αντίστοιχα. Η επιτυχημένη τους πορεία συνεχίστηκε και μετά τη συνένωσή τους και σήμερα η Maybelline-Gemey κατέχει την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά προϊόντων μακιγιάζ ευρείας κατανάλωσης.

Η ιστορία της μάρκας Maybelline ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια από μια… ιστορία αγάπης. Ήταν το 1913, όταν ο χημικός T.L.Williams αποφάσισε να δημιουργήσει μία μάσκαρα ματιών για να την προσφέρει στην αδελφή του Maybel. Φορώντας τη μάσκαρα του αδερφού της η Maybel πίστευε ότι θα μπορούσε να σαγηνεύσει τον άντρα με τον οποίο ήταν ερωτευμένη. Το ειδύλλιο είχε ευτυχή κατάληξη και μετά από το γάμο του ζευγαριού ο T.L.Williams αποφάσισε να λανσάρει τη μάσκαρα στην αγορά. Έτσι γεννήθηκε η μάρκα Maybelline, από το όνομα της Maybel και με προσθήκη των τεσσάρων τελευταίων γραμμάτων της λέξης vaseline, που ήταν το βασικό συστατικό της «μαγικής» μάσκαρα.

Το 1915 η μάρκα Maybelline κυκλοφόρησε το πρώτο της προϊόν. Σταδιακά άρχισε να εμπλουτίζει τη γκάμα των προϊόντων της και να γνωρίζει όλο και μεγαλύτερη απήχηση στην αγορά. Το 1971 παρουσίασε τη μάσκαρα Great Lash, η οποία εξελίχθηκε στο υπ’ αριθμόν ένα προϊόν μακιγιάζ στις ΗΠΑ. Το 1991 υιοθέτησε το σλόγκαν «Maybe she’ s born with it. Maybe it’s Maybelline», τονίζοντας έτσι τη φιλοσοφία της για δημιουργία προϊόντων μακιγιάζ που αναδεικνύουν τη φυσική ομορφιά.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, τον Ιανουάριο του 1993 η Anelor (σημερινή L’ Oréal Hellas) προώθησε στην ελληνική αγορά τη σειρά μακιγιάζ Gemey. Η Gemey λάνσαρε στη συνέχεια πολλά καινοτόμα προϊόντα, τα περισσότερα από τα οποία άνοιξαν νέες κατηγορίες στην αγορά των καλλυντικών ευρείας διανομής, ώστε αυτή πλέον δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την επιλεκτική διανομή. Μερικά από αυτά τα προϊόντα ήταν το κραγιόν Rouge Non Stop (κραγιόν διαρκείας, με τεχνολογία Non Transfert, που δεν αφήνει ίχνη), το Non Stop Make Up και το Express Finish (το πρώτο βερνίκι νυχιών που στεγνώνει σε ένα μόνο λεπτό).

Maybelline-Gemey: κοινή πορεία

Η κοινή πορεία των καλλυντικών Gemey-Maybelline ξεκίνησε το 1996, όταν η L’ Oréal εξαγόρασε την αμερικάνικη εταιρεία. Η ένωσή τους έγινε γνωστή στην ελληνική αγορά περίπου στα μέσα του 1998 και έδωσε νέα ώθηση στα ήδη καταξιωμένα προϊόντα της Gemey. Σήμερα οι δύο εταιρείες λανσάρουν τουλάχιστον 15 φορές το χρόνο νέα προϊόντα, τα οποία φέρουν την επωνυμία Maybelline ή Maybelline – Gemey και έχουν κατακτήσει την πρώτη θέση στην αγορά καλλυντικών ευρείας διανομής. Το 2000 η συγκεκριμένη αγορά ανήλθε σε 4,6 εκατ. κομμάτια σε όγκο και σε 29,05 εκατ. ευρώ σε αξία και η Maybelline κατέκτησε μερίδιο ύψους 28,8% και 34,3% αντίστοιχα.

Η διανομή των καλλυντικών της Maybelline-Gemey γίνεται τόσο από τα καταστήματα καλλυντικών όσο και από τα σούπερ μάρκετ, αφού στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει τα προϊόντα της σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία πώλησης.

Η φιλοσοφία της Maybelline

Τα καλλυντικά Maybelline αποτελούν καθημερινό σύμμαχο των γυναικών σε περισσότερες από 100 χώρες του κόσμου. Είναι μία νεανική μάρκα που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε γυναίκες από 18 έως 35 ετών, δραστήριες και ανοιχτές σε καινούργιες ιδέες. Χρησιμοποιώντας εξελιγμένη τεχνολογία και μια μεγάλη χρωματική παλέτα, η Maybelline, προσιτή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και πιστή στις επιταγές της μόδας, φιλοδοξεί να δώσει στις γυναίκες τον «αέρα» της Νέας Υόρκης. Εξάλλου η φιλοσοφία της είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή ποιότητα σε χαμηλές τιμές.

Τα προϊόντα

Τα προϊόντα της Maybelline, όπως και όλης της αγοράς καλλυντικών, χωρίζονται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: προϊόντα προσώπου, ματιών, χειλιών και νυχιών.

Προϊόντα προσώπου

Η «καρδιά» των προϊόντων προσώπου είναι τα φον ντε τεν (fond de teint). Στην κατηγορία των φον ντε τεν η Maybelline διαθέτει: το πρόσφατα λανσαρισμένο Smooth Result (που απαλύνει τις πρώτες ρυτίδες και αναζωογονεί την επιδερμίδα), το Express Make Up (3 σε 1, σε μορφή στικ: φον ντε τεν + πούδρα + concealer), το Shine Control Stick (3 σε 1, σε μορφή στικ για ματ αποτέλεσμα) και το Non Stop Make Up (φον ντε τεν μεγάλης διάρκειας που δεν αφήνει ίχνη).

Στην κατηγορία προϊόντων προσώπου ανήκουν επίσης οι πούδρες και τα ρουζ. Η Maybelline έχει δυνατή παρουσία και σε αυτή την κατηγορία με τις πούδρες True Illusion PWD (πούδρα compact για φυσικό και λαμπερό αποτέλεσμα) και Smooth Result PWD (πούδρα compact που απαλύνει τις πρώτες ρυτίδες) και με τα ρουζ Brush Blush και Express Blush (ρουζ σε μορφή στικ).

Προϊόντα ματιών

Μάσκαρα: Full Ν’ Soft + Waterproof (για πυκνές, απαλές και υγιείς βλεφαρίδες), Volum’ Express + WTP (για τριπλάσιο όγκο), Great Lash + WTP (για έντονο look), Wonder Courbe + WTP (για πολύ γυριστές βλεφαρίδες) και Illegal Lengths (για βλεφαρίδες με μήκος).

Σκιές ματιών: Natural Accents (μονή σκιά για φυσικό αποτέλεσμα), Cool Effect (δροσερή σκιά σε κρεμώδη μορφή και σε μορφή μολυβιού) και Eye Duets (σκιά ματιών και μολύβι μαζί).

Μολύβια ματιών: Expert Eyes (απαλό μολύβι για το περίγραμμα των ματιών) και Smoked Kohl (απαλό μολύβι με σφουγγαράκι).

Eye Liner: Liner Express (απαλό eye liner μεγάλης ακρίβειας).

Προϊόντα χειλιών

Κραγιόν: Moisture Whip (με 66% ενυδατικούς και περιποιητικούς παράγοντες), Hydra Stay (τέσσερις ώρες χωρίς φρεσκάρισμα, δεν ξηραίνει τα χείλη) και Color N’ Fix (μεγάλης διάρκειας) Watershine (για wet look).

Μολύβια χειλιών: Moisture Whip Lip Liner (μεγάλης διάρκειας).

Προϊόντα νυχιών

Βερνίκια νυχιών: Express Finish (που στεγνώνει σε ένα μόνο λεπτό) και Ultra Lasting (εξαιρετικής διάρκειας που αντέχει στα χτυπήματα).

Περιποίηση νυχιών: Express Manicure (express λύση για κάθε πρόβλημα), Durci Long (σκληρυντικό με πούδρα διαμαντιού), Durci Pastel (σκληρυντικό νυχιών σε παστέλ αποχρώσεις).

Ξεβαφτικό νυχιών.

Στόχοι

Σήμερα, όπως επισημαίνουν τα στελέχη της L’ Οréal, κύριο χαρακτηριστικό της καταναλώτριας είναι το ότι ενημερώνεται διαρκώς σχετικά με τις τάσεις της μόδας και έχει μεγάλες απαιτήσεις. Βασική της επιθυμία είναι να αγοράζει εξειδικευμένα προϊόντα που θα καλύπτουν απόλυτα τις ιδιαίτερες ανάγκες του μακιγιάζ της. Στο πλαίσιο αυτό, βασικός στόχος της Maybelline-Gemey είναι να δημιουργεί συνεχώς νέα και πρωτοποριακά προϊόντα, που θα ανταποκρίνονται στις ειδικές απαιτήσεις της σύγχρονης γυναίκας, θεωρώντας πως μόνο έτσι θα μπορέσει να παραμείνει πρώτη στην αγορά προϊόντων μακιγιάζ. Ένας ακόμη στόχος της για το μέλλον είναι να εξαλειφθεί το όνομα Gemey και να κυκλοφορούν τα προϊόντα της μόνο με την επωνυμία Maybelline.