Τζίρο της τάξεως των 20 εκατομμυρίων ευρώ περίπου αναμένεται να προσθέσει στο ενεργητικό της η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, μετά την εξαγορά της κρητικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μαθιουδάκης, με την οποία επεκτείνει την παρουσία της στην Κρήτη.

Η Μαθιουδάκης διαθέτει συνολικά 17 καταστήματα σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο, τα οποία σταδιακά έως το τέλος του 2022 θα λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα της Κρητικός και θα προστεθούν στα άλλα οκτώ καταστήματα που ήδη έχει η Κρητικός στο νησί της Κρήτης, φτάνοντας στα 25 συνολικά.

Τα νέα καταστήματα, πέρα από την εταιρική ταυτότητα του ομίλου ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, θα προσφέρουν και τις προϊοντικές προτάσεις της αλυσίδας, όπως τα προϊόντα «επιλογή μου» & «Θησαυροί της Ελλάδας».

Το προφίλ της Μαθιουδάκης
Ο όμιλος επιχειρήσεων Μαθιουδάκης ιδρύθηκε το 2004 από τον Νικόλαο Μαθιουδάκη, με πρώτο κατάστημα στο Πέραμα Μυλοποτάμου, το οποίο συνεργαζόταν με την Dia Hellas.
Tα επόμενα χρόνια δημιουργήθηκαν καταστήματα σε Ρέθυμνο, Χανιά και Ηράκλειο, πάντα σε συνεργασία με την Dia Hellas.

Το 2008 η Dia Hellas σταμάτησε την οικονομική της δραστηριότητα στην Ελλάδα, κι έτσι ο όμίλος Μαθιουδάκη αναζήτησε νέο στρατηγικό συνεργάτη. Το 2009 συνήφθη συνεργασία με τη Μαρινόπουλος ΑΕ και τοποθετήθηκαν στα καταστήματα του ομίλου τα διακριτικά σήματα Carrefour Express και Carrefour Mαρινόπουλος. To 2014 ενσωματώθηκε στον όμιλο Μαθιουδάκης η εταιρεία ΕΛΙΤ ΕΠΕ, η οποία απαριθμούσε επτά καταστήματα στο νομό Ηρακλείου.

Μετά την πτώχευση της Μαρινόπουλος, η τροφοδοσία των καταστημάτων του ομίλου σταμάτησε και το 2018 ο όμιλος Μαθιουδάκη αποφάσισε να τοποθετήσει τα νέα σήματα με brand name το όνομα του ιδιόκτητη του και να συνεχίσει στο χώρο αυτόνομα και ανεξάρτητα, μία ανεξάρτητη πορεία που ουσιαστικά λαμβάνει τέλος μετά την εξαγορά από την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.

Επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση αυτή της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός επεκτείνει έτι περαιτέρω το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της, που στο τέλος του 2021 ανέρχονταν σε 262, ενώ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 προστέθηκαν σε αυτά ακόμα 20 νέα καταστήματα, 13 εταιρικά και 7 franchise με την εταιρεία να επενδύει στη δημιουργία νέων καταστημάτων κυρίως σε περιοχές όπου έχει μικρή η και καθόλου παρουσία, καθώς και στον εκσυγχρονισμό των ήδη υφιστάμενων καταστημάτων της.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter